ja, dat word gewoon ordinair door het cafe blairen: natjes en giegel, waar zijn jullie!?! haha.. of klingel, waar hang je uit?! zie het al zo voor me! Of gewoon net zoals op de basisschool eerst allemaal een olifantje uitprikken en dan met je naam erop op je trui spelden hihi...
haha.. ik zat dus precies hetzelfde te denken! haha.. Maargoed, zien we anders tegen die tijd wel! Gezellig iig als we samen gaan! houden we contact over
WHAHA bij dat vooruitzicht lig ik al in een deuk hahahaha. zit bertje visser te kijiken...hihih LEUKKKKK Rems: jep hebben hem al enkele weken in huis..was spikkie nieuwe van 700 nog wat euri nu voor 200 dus hoefde nie lang na te denken daarover
haha.. ja, ga je straks gewoon mensen bij hun forumnaam noemen.. hihi.. wel apart hoor! wij zitten ook bert visscher te kijken! geweldig! adhd'er dat ie is.. jemig zeg... dat die man nooit eens moe van zichzelf wordt...?! nou, idd! das een leuke aanbieding dan zeg! jemig! die groene toch?!
ohja, jullie hadden eerst een groen met zwarte gezien toch!? Hij is wel leuk, vind ik! haha... ach, kan ook voor een meisje hoor
Bert Visscher, geweldig! Ben afgelopen jaar live geweest, echt super! Ben even de linkjes van Klingel aan het kijken op mmmm
klopt wilde graag de groene maar aangezien onze schuldsaneer situ was het beter om deze te kopen als ut meisje is gaat er gewoon een roze voetenzak in welke linkjes Bow?..die van winkel van sinkel zie ik nie staan.
Nou, idd! maar vind het ook zat voor een meisje kunnen hoor! en idd, dan roze voetenzak en klaar! kan heel goed! Wij hebben ook neutrale gekocht en straks ook kleurige dingen erin, klaar! ben zoooo benieuwd hoe straks het kamertje word enzo!
met forum namen is wel leuk hoor.. heb ook toen ik in johannesburg woonde met een chatgroep van een radio zender een paar keer een meet gehad.. toen vloog er ook rare namen door de kamer heen.,
en volgens mij vind je het zo normaal als wat om iemand bij die naam te noemen of niet Pix? denk dat ik het heel raar zou vinden om jullie bij je echte naam te noemen ineens terwijl ik altijd pix en rems zeg
whiihoooo bertje is lachen ja! wat een energie~! logeerde vorig weekend bij ons (op werk dan he ) en was in t echt ook onwijs grappig! @milla: ze komt, als ze zich goed genoeg voelt @debs: ja jammer dat we niet helemaal compleet zijn maarrr... op 14 maart zijn we wel het meest compleet! en over de gezichten bij de namen, en zelfs de namen bij de namen, ja dat wordt nog wat misschien vlak van tevoren nog wat meer onthullen sommige mensen (ik dus bv he he heh) @tisch: heb m niet meer proberen te bellen, moet die koppige fries maar even laten... @winkel: staat er wel tussen toch? @alice: die wou ook komen dacht ik? @yin: dies al weken niet meer hier he.. @rest: knufffffffff vbanaf bank
trouwens, wel benieuwd hoe het NA de meeting zal zijn. milla zei; is wel een stukje van de anonieme magie weg! heeft ze misschien gelijk in... verder zullen hier dan wellicht alle namen door elkaar vliegen, van nickname tot echte! hi hi
Yinte struind wel op forum rond hier maar komt nie meer in de bus ...wrom weet ik niet. Ja joh kling's geloof dat jij 1 van de weinige bent waarvan wij de echte naam nie weten misteryglittery girl
exactly.. vind idd raarder om dan bijv remmie opeens bij haar echte naam te noemen terwijl ik het wel ken.. maar ben zo gewend..voor jou is het makkelijk.. debs is debs
ik hoop het niet...maar miss zijn er meiden die na de meeting niet eens meer hier willen komen omdat ze in het eggie geen klik hadden die ze voor de meeting hier op het forum wel hadden....vind het ook wel eng hoor
Ik hoop trouwens wel dat Elke ook komt. Ik snap dat de datum voor haar moeilijk is maar hoop het sooooooo [-o<