haha.. jemig, jullie halen toch ook wel alle ramp senario's te voorschijn zeg! haha... hebben we er nog meer?! hebben we die ook meteen ff gehad!
ik heb al zooo vaak gehoord dat ik in het echt ander ben dan op een forum in het verleden./....of van collega's dat ik op mijn werk altijd leuk ben en een clowntje maar prive een saaie doos daar ben ik dus beetje bang voor....ik doe me hier echt nie anders voor dan ik ben...maar miss ben ik in het normale leven wat geremder ofzo.
Ik heb wel vaker meetings gehad met mensen die elkaar kenden via internet en het contact werd er juist beter van! Je 'ziet' na een meeting gelaatsuitdrukkingen bij stukken tekst enzo en begrijpt de ander nog beter. Het is echt leuk en geen reden om bang voor te zijn
Hahah Remmie ik zat ook echt te twijfelen hoor. Wegens cultuurverschil . Had zoiets van straks heb ik niet echt iets te melden wat interessant is voor de rest en kan ik niet goed meedoen. Ja ik weet misschien stom maar dat is wel in me opgekomen.
denk dat we allemaal ons gekkigheid hier laat zien en ons diepste kanten hoor.. maar we zijn gewoon wie we zijn.. kan niet anders..
@ debs: moet je echt niet bang voor zijn! Loopt allemaal wel los joh! En als iemand wat stiller / rustiger / kat uit de boomkijkeriger is, geeft toch ook niet!? we kunnen slecht met 20 vrouw de oren van elkaars kop kletsen haha.. en dan kom je maar naast mij zitten, bouwvakker in hart en nieren (qua lompigheid en humor geintje), dan komt die humor vanzelf omhoog @ gieg: idd! lijkt mij ook! ben er ook absoluut niet bang voor!
ach meid! echt niet van wakker liggen ofzo hoor! je kunt t ook zien als dat jij juist misschien wel iets interessants te vertellen hebt omdat je juist uit een andere cultuur komt (en dit is niet verkeerd bedoeld ofzo!) Komt helemaal goed joh! ook jij kan lekker meekletsen.. er zijn altijd genoeg overeenkomsten Is niet stom meid!
Ach meid ik denk dat er meer zijn die wel een beetje bang zijn voor die dingetjes. Including me. Maar we gaan gewoon en zien het wel.
haha ik kijk er in ieder geval wel naar uit. vind hartstikke leuk kan er niet genoeg over praten tegen pixman erover.. maar ook om hem te laten realiseren dat het niet zomaar een ideetje is waar er niks mee gaat gebeuren haha de datum staat al op de kalender aangegeven dus kan hij niet zeuren dat hij er niet van wist . (hij is wel jarig de 9e maar ag hij viert toch niet..)
ach meid! echt niet van wakker liggen ofzo hoor! je kunt t ook zien als dat jij juist misschien wel iets interessants te vertellen hebt omdat je juist uit een andere cultuur komt (en dit is niet verkeerd bedoeld ofzo!) Komt helemaal goed joh! ook jij kan lekker meekletsen.. er zijn altijd genoeg overeenkomsten Is niet stom meid!
Ikke wil ook geel sterretje op MMM. Dus als jullie zomaar berichten zien langskomen weten jullie waarom....
als ik naast zo'n figuur als rems kon te zitten ben ik ala minuut in me element en doe ik net zo hard mee hahaha.....achja we zullen hetwel zien heb er in iedergeval wel heel veel zin in.. pix...how is you're dutch speaking...as good as you typing is only with a accent ? Tisch..wat is jou culturele achtergrond dan? surinaams, capverdiaans, arubaans, ?
na 14 maart kennen jullie allemaal elkaars gelaatsuitdrukkingen en snappen jullie elkaars tikwerk heheh... behalve dan dat van mij