hey meiden! lees ik nou dat natjes licht posi getest heeft Spannend! Ga voor je duimen meid! Enne even ego: gister echo gehad en: WE KRIJGEN EEN MEISJE
Lim is over de helft heen. Jeeeej gefeliciteerd! Gabbel! Hoe voel je je? Nerveus? Of valt het mee? Eindelijk is het zover
@ Lim, gefeliciteerd over de helft! @ Jolan, wat leuk een meisje, gefeliciteerd, was alles goed? @ Gabbel, alles weer oke met t buikje? @Natjes, gewoon testen dan weet je het maar... @ small, fijn dat je weer wat binnenhoud! Die namen onthouden gaat mij ook nooit lukken, voor mijzelf is het simpel alle vrienden noemen me lautje dus... Ga even richting ziekenhuis even klysma halen, al 5 dagen niets en nu doet t zeeeeeeeer!
Lautje, succes! Violaine: welkom! Gaby: als ik je niet meer tegenkom in de bus vandaag; héél veel sterkte morgen! Ik zenuw met je mee @rest: sorry, zwangerschapsdementie...ben 't vergeten. Oja, natjes....morgen doe je gewoon een knaltest! @mijn kleine uk: 28 weken! Jeeejjj
@natjes en Remmie Ik heb nergens last van alleen dat ik wat meer moe ben en opgeblazen voel en dat ik 's nachts wakker word en dan wil omdraaien en dat mijn boobs mega pijn doen @Jolan een meisje wauwie wat leuk
ja, maar 't duurt wel lang Wil gewoon al een gezonde meid kunnen vasthouden....vindt het nou nog zó onzeker allemaal. En 3 maanden lijkt nog onmogelijk ver. Ik hoop uiteraard dat ik het nog 3 maanden red om die kleine binnen te houden, maar het lijkt zo lang Sorry sorry voor ego talk ik mag niet zeuren
hahha een tweede pippa @violaine.. welkom hier .. wat een apart verhaal.. en volgens mij in een dag 14 berichten is niet meer een meelezer @klingel.. jij hebt hyves? lijkt me eigenlijk niks voor hou hahaha.. anoniemiteit my ass @hyves. ik heb niet iedereen op hyves. volgens mij gaby,debs, remmar , natjes, smallville, en lautje zijn het enige. maar niet ERG actief daar ..meer met familie omdat ze in rotterdam wonen kan ik makkelijker nieuwe fotos bij hun kijken @me ik moet mijn moeder nog bellen om de geslacht te vertellen.. erg eigenlijk dat ik wel aan iedereen heb verteld maar haar nog niet. ga zo na het teruglezen bellen.. hopelijk geeft ze mij geen schuldgevoel.. (als iemand anders het al hebt verteld dus) @chat ik kan al maanden niet meer bij de chat vind ik zo jammer ik moet even wat doen.. schrijf verder zo..
Goeiemiddag meiden Heeeeerlijk uitgeslapen hier. Ik was eerst om 7 uur klaarwakker daarna weer gaan slapen en net wakker @Gaby, ook van mij voordat ik het vergeet, heeeel veel sterkte van mij en ik hou je pink vast oké KNuff @Lautje, he bah, sterkte meid @natjes, mmmhyves? ik ga zo eens even snuffelen. En morgen gewoon weer knaltest! @smallie haai, hoe is het met jou vandaag? Lukt drinken weer beetje? @female, jeah 28 weken, en het is niet zeuren he! @limmeke, joehoe, *doet vreugdedansje voor Lim* nu aftellen! Hope so dat je straks een heel groot -dat-was-het-uiteindelijk-toch-wel-waard-gevoel krijgt. @Jolan, jij ook meisje, jeah, hoe lopen de verhoudingen nu? meisjes hebben echt voorsprong of niet? @remmie, hmmm wil ook een stompoes. jummie Ik zat straks nog even na te denken over gesprekje met zijn zus gister. En toen dacht ik dus die weet helemaal niet dat we bezig zijn maar ze kan het natuurlijk wel weten, heb ik helemaal neit aangedacht maar ze werkt bij de apotheek en kan natuurlijk zien dat ik al een poosje de pil niet meer heb opgehaald.
Ja voor zover ze gekeken heeft wel, maar dit was een pretecho dus denk dat ze dan nooit zo diep kijken. Over 2,5 week heb ik mn 20 weken echo.....
Goedemiddag meisjes hier zijn de in aantocht, dat wordt dus een derde en laatste ronde clomid als die niet aanslaat worden het spuitjes verder heb ik het wel gelezen maar ben weer alles kwijt sorry dat ik gisteren ineens weg was maar dochtertje had ineens uit het niets 40,2°c koorts dus dan moeten we het rap onder controle krijgen verder voor iedereen een knuf Gaby voor jou al heel veel sterkte morgen en we houden je handen vast hé, we zijn bij je
@hyves. ik heb niet iedereen op hyves. volgens mij gaby,debs, remmar , natjes, smallville, en lautje zijn het enige. maar niet ERG actief daar ..meer met familie omdat ze in rotterdam wonen kan ik makkelijker nieuwe fotos bij hun kijken en mij pixxxx
heb net mijn moeder gebeld.. nou gelukkig niemand had haar nog verteld .. dus was nog een verrassing voor haar en leuk ontvangen. ze komt op bezoek (gelukkig niet helemaal bij ons) van 17 maart tot 28 april.. dus ik dacht dat maart de duure maand zou worden (is ook wel deels ) maar dus april ook waarschijnlijk..