heheh snap het maar het is een stukkie nieuwschierigheid. je lok het zelf uit door zo anoniem te WILLEN zijn
Op mmm Onder kopje algemeen: Over MMM: naast forum nu ook hyves. hij staat nu ook bij de laatste onderwerpen.
tja... daar kan je dan respect voor hebben of niet natuurlijk! en zo anoniem.. het enige wat jullie niet van mij weten is mn naam! hoewel, als je lang genoeg met me in de tjet zit..
ooooow ik heb zo'n zin in een patatje oorlog Tischaman is er niet om voor me te halen en ik wil niet naar buiten helluuupp
Haai meisjes; @ Limmeke; gefeliciteerd Lim, ik wens je minder groen voor de 2e helft! @ Gaabje; wil je alvast even heel veel sterkte wensen morgen....en mijn handje staat tot je beschikking , @ Small: het begint gewoon eng te worden......ik heb ook de 20 weken echo op 2 maart ! @ Violaine; tjee meid wat een verhaal. Schoondochter van de buren heeft ook de ergste van de ergste vorm en is wonder boven wonder spontaan zwanger geworden en heeft nu een schat van een dochtertje. Helaas zijn bij haar daarna de klachten niet verminderd. Ik wens je heel veel succes met de ivf en hoop dat je behalve een beeb ook een gezonder lijfje krijgt! @ Klingel; ik ben ook altijd een beetje huiverig mijn ziel en zaligheid bloot te leggen op internet....ik laat dus ook niet meer weten dan dat ik kwijt wil. Nu is dat hier bij jullie voor mijn doen een hele hoop ! Dat is bij mij ook het struikelpunt voor wat betreft de meeting. Het lijkt me heel leuk jullie allemaal een keer te zien in real life, maar aan de andere kant vind ik de anoniemiteit (hoe schrijf je dat in vredesnaam?) eigenlijk ook wel fijn. Nu ziet het er naar uit dat het sowieso heel moeilijk wordt om te regelen, want za 21 mrt ga ik waarschijnlijk met zus op stap en twee zaterdagen achter elkaar kan manlief niet uit winkel wegblijven, maar het heeft me al heel wat hoofdbrekers gekost de afgelopen dagen.
He zuurtje....verdikkie die rot . Knuffel meid! Wat is mis met dochtertje? Zo maar opeens ruim 40 graden koorts is toch altijd wel even schrikken. Gaat het inmiddels weer beter met haar? Zo hadden wij net onder het eten even een schrikmomentje. Mijn jongste zoon stak met teveel haast een druif in zijn mond met als resultaat dat deze meteen doorschoot naar zijn keel. Hij kreeg het spaansbenauwd en kon hem er ook niet uithoesten en raakte behoorlijk in paniek. Ik had al 2 keer een klap op zijn rug gegeven, maar zonder resultaat. Gelukkig kreeg mijn man op dat moment in de gaten wat er gaande was en wat een geluk hij heeft BHV (bedrijfshulpverlening) gevolgd voor zijn bedrijf en met 1 welgemikte flinke klap tussen de schouderbladen van zoonlief vloog de druif de keuken door. Tjee...we waren allemaal best behoorlijk geschokken.
Dag lieve meiden! Wat mij betreft speuren puur en alleen omdat speuren leuk is, en als ik wat uitvind dat lekker voor mijzelf te houden Zo hoop ik ook dat de anderen hier met mij omgaan als ze iets meer van me weten! Wat is er eigenlijk eng van de meeting, dat blijkt dat je elkaar toch kent? Of dat je elkaar via via kent? Vreemd misschien, maar ik heb wel het idee obv wat ik zoal van jullie gezien/gehoord heb ik zeker kan weten dat ik jullie niet ken in het echt, en dus zonder problemen kan meeten. Maar misschien is dat wel naief! Pippa en Zuurtje: bah, das schrikken zeg, allebei. Zuurtje, hoe is je dochtertje nu? Lim gefeli met je over-de-helft-beeb! Tisch, is er geen patatbezorglijn? Zou ook moeten bestaan! Haha je hebt nu al typisch zwangerschapsverschijnsel: zin in iets en manlief moet het halen
de zijn er nog niet door maar verwacht ze wel rond vermoedelijk ei hebben we niet zo vaak meer geklust omdat gyn zei dat ei al was geweest nieuwe poging dus maar waarom dochtertje ineens hoge koorts kreeg is ons nog altijd een raadsel, we houden haar goed in de gaten nu en als ze tot donderdag nog altijd verhoging of koorts blijft hebben gaan we naar de dokter kan ook zijn dat ze de 5de of 6 de ziekte heeft en dan is na 3 dagen de koorts weg en krijgt ze uitslag (vandaar dat we 3 dagen wachten als er geen andere duidelijke reden is waarom ze koorts heeft) pippa dat lijkt me ook heel erg schrikken