Ik ben toch weer over een ovu-test gestruikeld na je berichtje gister. Omdat ik er nog één had liggen van Matcare heb ik die gedaan en wat denk je.........ook daarop zie ik een streep. Nu weet ik het echt niet meer hoor.......ja ik moet wachten op mijn NOD, dat weet ik wel. Maar zo irritant is dit! Het gekke is ook nog dat ik vreselijk moe ben en 's middags om 14:00uur het liefste mijn bed inga om te slapen. Ik zit ook doorlopend te gapen.
hihihi Giegje is miss wel Zwanger lalalalala spannende daagjes meis Small jr ziet er leuk en heel gelukkig uit op die foto meis
hey wat leuk smallville haha ik ga me haren morgen ook appart doen weet je hoe ik het ga doen ? net als amy winehouse haha maar dan de blonde versie
thanks leukkkkk Gaby Denk ook dat Giegel zwanger is..., maar Debs had dat toch ook? en die is zo overtuigd niet zwanger... zegt ze. dus maar afwachten, wat vreselijk spannend zeg. Hoop het zooooooooo
Ik was er eerst stellig van overtuigd dat ik niet zwanger ben, maar inmiddels ben ik niet meer zo overtuigd daarvan. Gelukkig heb ik het heel druk zaterdag en kan ik niet testen 's morgens. Moet nog zien dat ik op tijd m'n bed uitkom, dus tijd voor een test zal ik niet hebben. Dochter moet enorm vroeg weg voor voetbal en ik moet natuurlijk mee om te rijden.
Gisteravond waren we weer us aan deklus in ons nieuwe huisje...david ging de studeerkamer(toekomstig babykamer) verven....gaat tie blauw op de muren gooien dus ik zeg waarom ga je hem blauw verven....nou zegt tie.....we krijgen toch een jongetje dus dan is zijn kamer maar vast geverft...kan tie komen. LIEF HE hihihi wat een mus tis het toch ook soms he
Wat ben je toch een lieverd he small! maar ik ben echt echt NIET zwanger (al had ik gisteravond weer een licht posi ovutest hahaha) Ik hoop wel heeeeel erg dat Gieg wel zwanger is hihihih.....zondagochtend dus testen gieg? of denk je dat je dat niet volhouden kan ?
ben ik nog ff.. moet ff gal spuwen hoor! belt pa net en zegt.. je zus komt ook dadelijk ( moet vanuit utrecht komen). nu moet ik zeggen dat mijn zus voor mij alleen op papier bestaat want ik zie en spreek haar nooit. Ik vraag wat komt ze doen dan? want ze heeft zich altijd verre gehouden van de familie, en ze zou mijn tante nog niet kunnen aanwijzen al had ze het graag. Al 5 jaar organiseer ik reunies voor neven/nichtem en toen ik haar dat zei.. ging ze bijna over der nek.. want zij en dat gepeupel.. echt niet! Nu is haar vriendje paar maanden terug afgestudeerd als arts.. en ineens duikt ze overal op.. op familiefeesten etc.. je zou bijna denken dat ze het alleen maar doet om haar nieuwe "status" te laten zien *braak* zal voorbeeld geven hoe mijn zus is: toen ik paar jaar geleden dat auto ongeluk kreeg, zag mijn gezicht eruit, helemaal opgezwollen en alle kleuren van de regenboog. paar weken erna was mijn moeder jarig en gingen we eten.. ik nog steeds met dat boksgezicht. Ze komt binnen, kijkt me aan, vraagt NIET hoe gaat het met je? nee, eerste wat ze zei waS: je had je gezicht wel mogen opmaken, zodat we die zwellingen etc niet hadden gezien, mijn kinderen worden nu bang! lekker hartverwarmende binnenkomer he.. dus afgezien van feit dat begrafenis toch al niet leuk is.. vind ik het nu helemaal een ramp om te gaan!
sorry, was het eerste wat in m,e op kwam, en niet denken aan jou gevolens, hoe durft ze. en maar pronken met der vriendje, yak
Grrrr kan me voorstellen Lim, wat een dom mens. En idd *braak-kots* Zet m op meid! Lat je niet kennen, doe net of je gek bent. haha Small, lief. hahaha man van Debby ook lief en grappig hihi
Ah wat lief! Zal je zien dat het een meisje wordt Kan je er een mooie roze behangrand overheen plakken Je weet nog niet of je niet zwanger bent Debs Het kan, ook al is de kans klein. Ik denk dat ik zondag ga testen en anders maandagochtend. Denk dat het dus zondag wordt, want langer kan ik mij toch niet inhouden. Sowieso moet ik maandag weer naar de huisarts en dan moet ik ook eigenlijk weten of ik zwanger ben.
Hoi! Debs, je kan toch gewoon zwanger zijn! Gooi die stomme ovutesten gewoon weg! Wie weet heb je over een paar dagen een posi zw. test! Wanneer heb je voor het laatst getest?
Limmeke, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt nu. Maar de enige die zich nu laat kennen is je zus en daar sta jij boven Jij gaat erheen voor je tante, om haar de laatste eer te bewijzen. Met dat idee moet je er ook naartoe gaan en niet teveel aan de 'bijzaken' denken.
hahaha small.. je haalde gewoon de woorden uit mijn mond.. Status is voor mijn zus gewoon alles.. ze kijkt ook op mij neer omdat ik slechts een thuishulp bent.. mijn mannetje accepteert ze dan nog wel, omdat hij een goed betaalde baan als accountmanager heeft.. maar toen hij thuis zat met burnout, en we kwamen haar paar keer tegen bij mijn ouders.. zei ze nix tegen hem. en die vriend van der is niet veel beter hoor.. in juli hadden we feest van mijn oma, die werd 90.. en zij kwamen ook.. loopt der vriend op mijn mannetje af en stelt zich voor! ja zegt mijn mannetje, ik weet toch wie je bent.. oh zegt haar vriend.. en wie ben jij dan? Zakt je broek toch vanaf dan! Brrrr, zit me alweer pissig te maken whahahaha.. maar goed.. ik douw straks mijn ringetje gewoon onder der neus en zeg.. kijk.. ik ben wel gevraagd en jij? *gniffel*