een zwtest voor ut laatst afgelopen zaterdag...en gistermiddag ovutest (nega) gisteravond ovutest (licht posi) Doordat de kans echt heel klein is Gieg bijna een miracel kun je wel zeggen..ga ik er dus ook niet vanuit...valt het ook niet tegen Limmetje dit vind ik ook wel wat voor jou
is ook mooie kleur, maar vind hem nog net iets te fel.. hmmm denk dat ik binnenkort maar keer in auto stap en in maastricht ga loeren..
kheb nog broer, die is ook arts, en ja, ook hij vind status belangrijk.. maar toch is die anders.. kijkt niet op me neer, informeert af en toe hoe het gaat etc nou ja, familie kan je jammer genoeg niet uitkiezen.. pff, nu heb ik koppijn, ff doos paramollen slachten.. hoef gelukkig maar klein stukje naar kerk te lopen.. kan ook met mijn hoerensloep gaan.. whahahaha.. en dan liefjes aan zus vragen of ze meerijdt.. ik rij nl een mercedes, echt zon hoerensloep, mega groot, maar het is een classic car. bijna 30 jaar oud. en een kleurtje.. lol.. kleurtje maakt hem echt geweldig vind ik dan.. hij is iets lichter dan vanillevla hahaha, je ziet me dan ook van verre aankomen.. en mijn interieur is hoe kan het ook anders.. donker oranje
owww, gezellig dagje maastricht gellof met trein 2 uurtjes ha ha, leuke auto, lekker opvallend, wil je zus vast in, ha ha ha NOT
Kom later vandaag weer even kijken hier. Was gewoon benieuwd hoe gezellig het in ditclubje is, maar ik ben nu al overtuigd! Dit wordt hem! Tot later dus, want geef nu les... Verslagen maken. Toedeloe!
Als je net zo'n kort lontje hebt als ik had tijdens de zwangerschappen, mag je vast wel mee van Limmeke!
Whahahah dat wordt gezellie dan lachen gieren brullen geblazen hihihihih zetten heel maastricht op stelte met de augbusmeiden