Welterusten Gaby Ik ga er ook maar van tussen.... lekker op tijd mijn bedje in... Eventjes lekker opwarmen aan mijn mannetje... Heb een paar koude tenen Lijken wel ijsklonten Mannetje strax gillend wakker hahahaha
Trusten bowen. Gaby en Jeanine enne nee nog niet de droomkeuken gevonden moeten hem nu eerst op de homeplanner inmekaar flansen hahaha
He meiden, ik ben weer ongi... ik heb tegenwoordig een cyclus van 26 dagen (maar mn banner blijft lekker 27), nou ja... hoe sneller weer aan de klus hoe beter denken we dan maar
Ik kom ook ff koekeloeren hiero! Gelukkig dat de bus geparkeerd staat, want ik moest me toch een partij plassen............pffffffffff
haaaaaaaai meisjes! Goedemorgen limmeke! Nog super van je troudatum! Nu maar genieten met de voorbereidingen he meis! Hoest verder hier? (zoals ik al geplaatst had nog bij nod aug, knallende koppijn, geen ongi, moe )
hahaha, augustusbeebs! Goeie! Heb vanmorgen weer getest en het streepje is al iets donkerder als gister maar je moet nog steeds twee keer kijken..... Morgenochtend maar een digitale CB. Ga aankleden en naar mijn werk, fijne dag allemaal!
hey natjes tnx Balen dat jij je nog steeds zo lam voelt zeg. Die koppijn heb je nu toch al een tijdje.. heb je daar vaker last van?
hai dames ik heb het gevonden dat wil zeggen ik heb op het linkje gedrukt wat niet wilz eggen dat ik met mijn kippige gedrag het straks ook daadwerkelijk kan terug vinden maar we doen ons best gelukkig kan ik nu gewoon hier blijven want ik vind er bij die mei mama's op zijn zachtst gezegd niks aan. wat een dooie boel daar affijn ik blijf dus gewoon hier hangen 8) vanmorgen mijn tweede testje opgemaakt ik had um toch 8) ik dacht ff checken of je inderdaad verschil ziet en of yinte aan het werk is van binnen 8) nou dames ik kanjullie meedelen dat het hcg hormoon bij de vrouw zich inderdaad elke 2 dagen verdubbeld 8) de streep ik feller maar het lukt me voor geen meter om er een fatsoenlijke foto van te maken. dan hadden jullie het kunnen zien kind helemal gelukkig op haar birthday naar school je krijgt tenslotte niet elke verjaardag een radio én een baby fijne dag dames liefs yinte
Mogguh allemaal... Nou idd limmeke: geen NOD lijsten meer, maar wel gezelli kletsen... ik ben helemaal voor... GAAAP
was ik dus al bang voor. ik denk ik open ff een nieuwe pagina en probeer zo het draadje zelf te zoeken. dat lukt me dus niet. kan iemand even stapsgewijs roepen. je opende pagina en dan? ja sorrie hoor maar soms is slechtziend zijn en een pagina overzien erg lastig helaas