En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Moggûh

ik ga mee hoor naar maastricht...

JD

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Gezellie JD :D
    lekkere kop warme choco met slagroom en een lekkere vlaaiepunt erbij :D

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Jummieeeeeeeee!
    Dat had je nou niet moeten zeggen Debs, nu heb ik daar zin in en ik wil juist wat afvallen :)

4. debsje1977

hihihi hier nog 1tje..moet echt van die pompoenenbuik af hahahaha....ga nog maar us aan een bleekselderijstengel knabbelen en denken dat het een vlaaienpunt is ;)

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik pak maar even een broodje met sandwich spread :)

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    lekker debs...

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He girlies..

Ik heb voor vandaag plaatsje vooraan in de bus genomen, heb ik iets te doen. Lig met 1000 schitterende zonnen en laptopje op de bank, beetje ziekjes, en zo hoef ik me niet te vervelen!

Wat balen, zag allemaal rood in augustus bus..
    Hoe ist met jou debs, al sporen van :evil: of mogen we nog duimen..?

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Wij zijn zelf trouwens maar alvast lekker aan de rol. Als ik op dat ei moet wachten.. en je kunt nooit zeker genoeg zijn, toch ;) ....?

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hoi allemaal,
    Heb het even moeilijk, zodra ik een positieve test in handen had ben ik direct gestopt met roken, maar heb het even zo moeilijk. Natuurlijk weet ik waarvoor ik het doe, maar heb de hele dag het gevoel alsof ik ontzettend zenuwachtig ben. Pfff zou heel graag even roken...
    Bedankt voor het luisteren!

10. debsje1977

Morgen meissei ;)

Je mag nog duimen hoor..nog geen :evil: te bespeuren al voel ik hem wel al "hangen" dus zit er denk ik wel aan te komen .....de dag is nog lang he ;)

11. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Sterkte vandaag!

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zie nu pas dat er alweer heel wat pagina voorbij zijn. ben echt zwanger geloof ik zuchtt... zo suf als wat...

affijn wat ik wilde zeggen limmeke. mijn ex zit levenslang in die fase. maar heeft zich erbij neergelegd dat ik nooit meer terug kom. inmiddels zijnw e heel goede vrienden en ik zag er ook erg tegenop op te vertellen dat ik ging samen wonen nu bijna 2 en half jaar geleden. dat bleek alles mee te vallen. toen dat we gingen verhuizen. ookd at viel best goed. en toen dat we een kindje wilde. ikd acht nu zal het wel klaar zijn. maar buiten dat hij bezorgt om mij is vat hij het prima op en gister heeft ie zelfs het boodschappekarretje geduwt en alle zware dingen gesjouwdt toen ik hem vertelde zwanger te zijn. sávonds opd e verjaadag met het eten merkte ik niks van jaloezie ofzo. hij heeft alleen gezegd dat vriendlief nu toch maar eens rap wat aan zijn soms iets wat "ik ben zielig "houding" moet gaan doen en een vent moet worden waar een moeder op kan bouwen. nou zo zie je maar dat het soms ook nog best weleens mee kan vallen ookal ben je er een beetje bang voor. ik ben opgelucht dat hijhet weet en het zo goed opppakt. wat ikw ilz eggen iegenlijk. gewoon zeggen niet te lang wachten dan zouden zich alleen maar beledigt voelen en nog een beetje terrecht ook. niemand wil iets als laatste weten toch? dadelijkf lapt een vanje kinderen er per ongeluk iets uit of hebben ze er erg veel moeite mee om niks te mogen zeggen. snap je wat ik wil zeggen?

knufff yinte

13. MamaY

MamaY Actief lid

6 jul 2008
    292
    0
    0
    Zo lief! En van blauw heb je gauw genoeg toch meisjeskamer gemaakt door er roze over te kwakken haha. Of ze wordt als de mijne: een tomboy die later trucker wil worden of bouwvakker.

14. debsje1977

lautje: ben zelf ook pas gestopt met roken en het gaat me goed tot redelijk af moet ik zeggen....alleen als er wat stress is of woorden vallen tussen hubbie en mij dan heb ik heeel erg trek in een sigaretje....enige tijd geleden hebik idd ook weer even naar een sigaretje gepakt maar daarna kon ik er ook weer van af blijven (gelukkig)
    snap je helemaal maar iss idd zoals je zelf al zegt beter niet te doen omdat je weet waar je het voor doet ;) suc6 meissie! ;)

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oowh meiden ik heb een lol... vooral met niets doen... ik moet wel ff wat doen. Gisteren had ik ff een inzinking. Ik ben ziek - waarschijnlijk - en dat met stress is niet echt een goed iets...

bizar: ik heb het idee dat ik aan het pms-en bent... whahaha waar dat nu weer op slaat. Het voelt wel zo... mijn temp is weer hoog dus mijn lichaam is van slag...

16. debsje1977

hihi...omtoveren is idd zo gebeurt vond het wel heel lief dat tie zo overtuigd is dat het een manneke wordt ( denk ik zelf trouwens ook) he tis gelukkig babyblauw dus kan eventueel met een berge kleur ook heel wat uithalen om er een dameskamertje van te maken ( ben niet zo van de ROZE namelijk)...maar is niet nodig denk ik hoor ;)

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
  18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121