super blij. hij greep me gelijk om me te omhelzen/..... met een beetje een ongeloof gil..allebei.. ik bedoel.. met die strepen... hahaha kan niks anders dan gillen! geen twijfel aan te zien!
oooooooo lieve pix echt super gewoon! ik hoop inderdaad dat we snel volgen! hoe zit het eigenlijk met milk, die had vandaag toch NOD? ik ga eens even lekker in bad bubbelen.. doen we nog tjetten later of zit mmmmm vast (en wij ook)? liefs klingelklungel
ik ga wel slapen.. zoveel plassen in bakjes neemt wel veel energie haha.. nee ben gewoon moe. lekker liggen.. en knuffelen met me liefje
morgen meisjes Mila Rose, gefeliciteerd was vergeten gister wat HCG meetenemen... *pakt klein emmertje hcg * straks naar werk en dan bijlezen
small ik zie dat je temperatuur gedaalt is hoop niet dat de ongie zich aankondig! mijn temperatuur is ook gedaalt
verwacht wel dat ik ongi word tussen vandaag en donderdag.... had gister dunsliertje slijm met bloed en een nega test...... dus wacht eigenlijk tot het echt door zet. Maar temp moet weer omhoog hoor......(even een bestraffend vingertje naar Gaby der lijf) laten we postitief blijven en zeggen dat het een innesteldip is, dat kan natuurlijk wel
ik moet trouwens zo werken en om 1 uur moet ik weer bij het uwv zijn , ik heb dan een gesprek met een arbeitdeskundige, spannend dus
Happy birthday to you happy birthday to you... Happy birthdaaaayy dear MILAAAAA Happy birthday toyou Gefeliciteerd hier een cadeau *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG*