Morgen dames! @Milla: Gefeliciteerd! Heb je nog iets leuks gepland voor vandaag? Feestje ofzo? @Pix: Zit hier te nog steeds te stuiteren omdat je zwanger bent! *graait wat hcg uit vergeten hoekjes* Ik zou bijna vergeten dat ik zelf ongi ben/word @jedid: wel een mooie stijging jedid!
Pixie! WHHOOEEWWIEEEEE Gefeliciteerd meis Mila: Happy birthday to youuuuuuuu Gefeli wat een lief manneke heb jij zeg ..je had zeker vanmorgen weer ff helemaal de verliefde kriebels toen je de vesiering zag JD: Spannend meis! Goeiemorrgu allemaal
*zucht* Ik vrees dat ik toch echt aan het werk moet. Kom nog wel even om het hoekje gluren af en toe...
Heb al sinds zaterdag bruin bloed, en het is geen innesteling. Al heb ik gisteren nog even geprobeerd mezelf daarvan te overtuigen... Maar aangezien ik een paar dagen voor m'n nod zit ben ik gewoon hartstikke ongi aan het worden. En nu ga ik écht aan de slag.
@pixie ik wist niet dat je een streep had GEWELDIG MEIS gefeliciteerd! @ cin positief blijven ! @Jedi blijf hoop houden hé ! Je manneke heeft gewoon super goed leger en die komt wel bij je ei @mezelf please persona zie het goed .... ( persona geeft ei aan )
Morgen! Cin hoop dat het ophoudt en dat je toch vet zwanger bent! Jed mooi kaartje heb jij! Milla gefeliciteerd!1
@naiobi: ik zou niet weten waarom/hoe? M'n temp daalt, ik 'bloed bruin' en ik zit 1 dag voor m'n NOD. Het enige positieve op dit moment is dat ik géén ongi-pukkel heb... En dat pix zwanger is natuurlijk
Hm, Dat klonk een stuk onvriendelijker dan de bedoeling was. Ik vind het heel lief van jullie dat jullie positief blijven en willen dat ik dat ook doe, maar dan moet er wel een reden voor zijn en die zie ik nu even niet. Misschien over een paar uur weer En nu ga ik echt aan het werk want ik heb het drúk! (Al zou je dat niet zeggen...)
Ja.. had zeker weer kriebels debs vanochtend! Maar die heb ik sowieso nog heel vaak..! Vandaag niks bijzonders op de planning Cin, alleen moeder en schoonouders komen even langs. Zaterdag vier ik het pas echt, en dat is maar goed ook.. Heb de hele nacht niet geslapen, ben hartstikke ziek Maar door al die verwennerij was ik het vanochtend even helemaal vergeten!