En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanx Jedid, voor de leuke kaart! ;)

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Wow, Pixie is zwanger! Niet dat ik dat niet verwacht had hoor, maar toch gaaf om het bevestigd te krijgen. Gefeliciteerd meis!

Milla: gefeli, mooie leeftijd ;) Leuk dat je mannetje het huis zo heeft versiert, dan voel je je vast heel erg jarig!

Jedid: gefeliciteerd met je gestippelde ei!

Klingel: ik had NOD op 22-9, maar ei was pas op de 13e, dus ben er nu vanuit gegaan dat mijn NOD 27-9 is.

Ik blaf als een zeehond en blaas neusbellen als een klein kind (smakelijk), maar ben toch lekker aan het werk :s.
    Misschien morgen ziek melden als het zo blijft...
    Verder doet mijn temp aan zigzaggen, dus heb geen idee wat ik op NOD kan verwachten, al gok ik op een WOD...

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Beterschap milk!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    beterschap milk

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    dank, dat kan ik goed gebruiken ;)

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Beterschap Milk!
    Met paracetamolletje je bed in straks ;)

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoi dames!

@ Milla: GEFELICTEERD!!! Hieperdepieperdepiep, Hoeraaaaaaaaaaa!!!!

@ Milk: beterschap!

@ temp.kaart meisjes: die dipjes etc. hoeven echt niet altijd wat te zeggen.. Kijk naar mijn laatste kaartje, een grotere zaag kun je toch niet creeeren ;) Komt allemaal goed! Ik weet t zeker!

Euuh... vergeet je niet iemand?! ;) :p

8. debsje1977

Goeiemorgen remmie :D
    hoe is het vandaag met jou? nog vreetbuitjes ;)

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nou, ik heb volgens mij nog wel een grotere zaag te pakken. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me snel bij jou en pix kan aansluiten ;)

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen debs!

haha.. nee, ff geen pepernoten voor mij! heb er echt maar een paar gehad, maar ik ben er zooo misselijk van geweest gister! haha.. boontje kwam weer eens om mn loontje! haha..

Hoe is het met jou? Wil het een btje vlotten met jullie huis?

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. ja, jij hebt ook goed je best gedaan ;) is die thermometer wel helemaal goed?! ;) haha.. grapje!
    Ik hoop dat jullie allemaal snel aansluiten! Ik wil meer roze! ;)

12. debsje1977

prima: zit mezelf lekker gek te maken met "dingetjes" die ik voel :oops: hahahah
    het huis vlotten...ummm nie echt..waren gister zo bekaf dat we alleen wat dozen naar boven hebben sjouwt en daarna uitgeput op de bank zijn neergeploft om gewoon ff lekker naar de tv te gaan zitten koekeloeren ;)
    vanav weer aan de klus...tegeltjes in de keuken plakken en de oven en koelkast hopelijk aansluiten (als ze bezorgt worden vandaag)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. gewoon NIET doen! achja, iedereen heeft wel eens zo'n moment, toch?! de één alleen wat meer dan de ander.. ;) :p

ach, dat mag toch ook wel eens! die dagen hebben we hier ook echt wel eens gehad hoor! en dan kun je daarna ook weer met frisse tegenzin verder! toch?! maaruh, alleen tv koekeloeren ja?! ;) dus die bank is nog schoon gebleven!? :p
    succes alvast voor vanaaf! (tuurlijk worden ze bezorgd, waarom niet?!)ben echt heel erg benieuwd hoe het er straks uit zal zien!

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hmmm, hier verder nog steeds geen doorkomende ongi... misschien lf van 16 dgn ? (zit nu op 14)

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    oeeh small, jij hebt ook al zo'n mooie zaag gecreeerd! ;) hihi... 16 dagen kan toch ook?!

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @debsje af en toe tv koekeloeren moet ook kunnen :)

@Smallville of net als pixie later positief testen ;)

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    meisjes
    heb jullie hulp nodig voor bedrijfs Sint lunch
    meer details op ememem

@ Debs, je hebt toch de dozen gedaan, is toch weer beter dan niets :) hopelijk worden je spulletjes geleverd.

18. debsje1977

hahaha ja de bank is nog schoon hoor..hadden er gister echt geen puff voor....eergister waren we begonnen en zelfs dat niet afgemaakt...waren/zijn echt zoooo moe....maar wel op hoogtij dagen geklust dus wordt een spannend wachtbankje voor mij deze maand ( ga dus ook geen weddenschap afsluiten dit keer hahahahahaha)
    vandaar ook dat gezeur met "dingetjes" zoals krampen en bh's die spontaan te klein zijn enzo :confused: maar vreemd genoeg geen pijnlijke boob's

ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat ;)
    de oven en koelkast zouden afgelopen vrijdag al geleverd worden vandaar dat ik zei hoop idd dat het dan echt vandaag komt :D

idd tv koekeloeren is ook wel us ff lekker tussen al dat klussen door...enzoals smallie al zegt we hebben toch nog ff de dozen gedaan..idd beter iets dan niets ;)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

ben terug in bed gekropen, en werd net wakker gebeld, had nog uren door kunnen slapen.

smalletje: rode sliert gisteren en vandaag geen ongi.. = volgens het grote zwangerwordenboek:

gisteren innesteling=over paar dagen posi test :D

Hier ook geen ongi pukkel, maar wat niet is kan nog komen.. vorige maand had ik er 2.. dus misschien slaat die deze maand over :D

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Mila Happy birthday to you!

Milk Van harte beterschap!

lim We duimen gewoon voor een innesteling, moe is tenslotte ook goed teken!

Debs, je bent gewoon zwanger!

Naoibi, een ei, jippie, klussen!

Deel Deze Pagina