Wow, Pixie is zwanger! Niet dat ik dat niet verwacht had hoor, maar toch gaaf om het bevestigd te krijgen. Gefeliciteerd meis! Milla: gefeli, mooie leeftijd Leuk dat je mannetje het huis zo heeft versiert, dan voel je je vast heel erg jarig! Jedid: gefeliciteerd met je gestippelde ei! Klingel: ik had NOD op 22-9, maar ei was pas op de 13e, dus ben er nu vanuit gegaan dat mijn NOD 27-9 is. Ik blaf als een zeehond en blaas neusbellen als een klein kind (smakelijk), maar ben toch lekker aan het werk :s. Misschien morgen ziek melden als het zo blijft... Verder doet mijn temp aan zigzaggen, dus heb geen idee wat ik op NOD kan verwachten, al gok ik op een WOD...
Hoi dames! @ Milla: GEFELICTEERD!!! Hieperdepieperdepiep, Hoeraaaaaaaaaaa!!!! @ Milk: beterschap! @ temp.kaart meisjes: die dipjes etc. hoeven echt niet altijd wat te zeggen.. Kijk naar mijn laatste kaartje, een grotere zaag kun je toch niet creeeren Komt allemaal goed! Ik weet t zeker! Euuh... vergeet je niet iemand?!
Nou, ik heb volgens mij nog wel een grotere zaag te pakken. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik me snel bij jou en pix kan aansluiten
Goedemorgen debs! haha.. nee, ff geen pepernoten voor mij! heb er echt maar een paar gehad, maar ik ben er zooo misselijk van geweest gister! haha.. boontje kwam weer eens om mn loontje! haha.. Hoe is het met jou? Wil het een btje vlotten met jullie huis?
haha.. ja, jij hebt ook goed je best gedaan is die thermometer wel helemaal goed?! haha.. grapje! Ik hoop dat jullie allemaal snel aansluiten! Ik wil meer roze!
prima: zit mezelf lekker gek te maken met "dingetjes" die ik voel hahahah het huis vlotten...ummm nie echt..waren gister zo bekaf dat we alleen wat dozen naar boven hebben sjouwt en daarna uitgeput op de bank zijn neergeploft om gewoon ff lekker naar de tv te gaan zitten koekeloeren vanav weer aan de klus...tegeltjes in de keuken plakken en de oven en koelkast hopelijk aansluiten (als ze bezorgt worden vandaag)
haha.. gewoon NIET doen! achja, iedereen heeft wel eens zo'n moment, toch?! de één alleen wat meer dan de ander.. ach, dat mag toch ook wel eens! die dagen hebben we hier ook echt wel eens gehad hoor! en dan kun je daarna ook weer met frisse tegenzin verder! toch?! maaruh, alleen tv koekeloeren ja?! dus die bank is nog schoon gebleven!? succes alvast voor vanaaf! (tuurlijk worden ze bezorgd, waarom niet?!)ben echt heel erg benieuwd hoe het er straks uit zal zien!
meisjes heb jullie hulp nodig voor bedrijfs Sint lunch meer details op ememem @ Debs, je hebt toch de dozen gedaan, is toch weer beter dan niets hopelijk worden je spulletjes geleverd.
hahaha ja de bank is nog schoon hoor..hadden er gister echt geen puff voor....eergister waren we begonnen en zelfs dat niet afgemaakt...waren/zijn echt zoooo moe....maar wel op hoogtij dagen geklust dus wordt een spannend wachtbankje voor mij deze maand ( ga dus ook geen weddenschap afsluiten dit keer hahahahahaha) vandaar ook dat gezeur met "dingetjes" zoals krampen en bh's die spontaan te klein zijn enzo maar vreemd genoeg geen pijnlijke boob's ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat de oven en koelkast zouden afgelopen vrijdag al geleverd worden vandaar dat ik zei hoop idd dat het dan echt vandaag komt idd tv koekeloeren is ook wel us ff lekker tussen al dat klussen door...enzoals smallie al zegt we hebben toch nog ff de dozen gedaan..idd beter iets dan niets
goeiemorgen allemaal ben terug in bed gekropen, en werd net wakker gebeld, had nog uren door kunnen slapen. smalletje: rode sliert gisteren en vandaag geen ongi.. = volgens het grote zwangerwordenboek: gisteren innesteling=over paar dagen posi test Hier ook geen ongi pukkel, maar wat niet is kan nog komen.. vorige maand had ik er 2.. dus misschien slaat die deze maand over
Mila Happy birthday to you! Milk Van harte beterschap! lim We duimen gewoon voor een innesteling, moe is tenslotte ook goed teken! Debs, je bent gewoon zwanger! Naoibi, een ei, jippie, klussen!