En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hoofstuk 56

De ongesteldheidspuist

Puistjes ontstaan door veranderingen in de huid en onder invloed van hormonen. Dit begint vaak al in de vroege jeugd, zal verdwijnen tijdens de volwassenheid. Jongens en meisjes die van de een op de andere dag veranderen in een maanlandschap. Grote rode pusbulten die hun eens zo gave huid ontsieren en er vaak voor zorgen dat ze onzeker worden.
    Bij de jongens is het na de pubertijd meestal over. Bij de meisjes ook, maar toch zal maandelijks deze ellende herhaald worden. Tijdens hun menstruatie en de dagen ervoor gebeurt er veel in het vrouwenlichaam, borsten kunnen tot een cupmaat groeien, huid kan wat vettiger worden, maar 1 van de meest vervelende tekenen van de naderende ongesteldheid is die ene pukkel die verschijnt op meestal een zeer opvallende plaats in het gezicht. De puist dient zich ook meestal onaangekondigd aan. Vaak begint hij als een pijnlijke plek op kin, neus of voorhoofd. De huid bolt op, wordt glimmend. Na een paar dagen vormt zich een gele met pus gevulde kop erop. Uitknijpen heeft geen zin, want door de hormoonverandering zal die pukkel zich blijven vullen. Door uit te knijpen gaat die ontsteken en blijft er een wond/korst met geelachtige kleur achter.
    Het is weer gewoon 1 van de ongemakken die elke maand opnieuw zijn intrede doet in het leven van de menstruerende vrouw.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hahahha gaan we weer ;) zou erg leuk zijn en een compleet wonder ....we zullen zien we zullen zien ;)

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hello dames :D

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lautje: ik heb geen innesteling hoor.. smalletje wel!

ik heb wel temp verhoging maar de verkeerde hahahaha.. logisch als je in een huisje zit met alle snotvormen die bestaan in de wereld.. waterig snot, dik groen snot, snot die bestaat uit opgedroogde bonkies.. en als iedereen maar lief doet tegen mama, heeft mama binnen de kortste keren ook alle soorten snot en de bijverschijnselen ervan :)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hey debs, vunzig vrouwmens :) jij bent zwanger :)

pendel zei het toch?

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel

iieeeellww.... bah! zit echt te kokhalzen hier! ik vind echt bijna niets vies, behalve snot! bah! ;) haha..

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Jullie hebben allebei een innesteling, niet zeuren aan het einde van volgende maand is gewoon de hele bus zwanger! (inclusief ikzelf, heb weliswaar nog geen ei maar oke)

8. debsje1977

idd de pendel zei het ...maar ja als je zelf pendelt kun je er een hoop invloed op hebben he..;) we zullen zien we zullen zien.

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Wat ben je toch een lieve schat :)

trouwens mijn ongi pukkels zijn wel al weg, nog wel rode vlekken waar ze eerst waren...

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

echt een goed boek :) :)

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    maar heb geen innesteling hoor Lim, dan klopt mijn FF toch helemaal niet meer

12. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik ga ff bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad en daarna door naar het uwv

fijne dag dames :D

13. debsje1977

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    succes :)

15. veronika

veronika Niet meer actief

Hihi dat wordt wat als je kleintje je straks ondersnottert ;)
    Maar goed, van je kind kun je alles verdragen. Toch? Zegt men?..

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    *op de melodie van "ik heb zo'n wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd* Ik ben zo stront-stront-stront-strontmihiselijk...

Oké dat was mijn gezeur van vandaag weer... owh ja ik niet me de ()&)(_(*&^&*^&*% en ik heb last van mijn allergie en een schoonmaak tic... Nou dat laatste is niet zo errug..

Jediddle

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Klopt, kan je heel veel van hebben hoor :)

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Didje toch, allergie is niet leuk... schoonmaak tic iets minder erg.... zeg uhh, als je niets meer hebt om schoon te maken...... :)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hahaha zie veel misselijken hier.. alleen jammer dat het bij merendeel gepaard gaat met overdaad aan snot dus allemaal misselijk om de verkeerde reden

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nou ja.. hoe jarig kun je zijn, ook al voel je je honds beroerd..!Vanochtend al een versierd huis, daarna een dik pak kaarten op de mat, en net staat er ineens een vriendinnetje voor de deur met een compleet verzorgt champagne ontbijt! Haha, dat word zingen onder de douche zo meteen..! ;)

Deel Deze Pagina