*schupt de geheime pendelaar* seg.. pendel mij nog eens! dan weet ik of ik huisarts al kan bellen voor verwijsbrief Dit keer voel ik me stuk lekkerder in vel.. dus eh.. gnagnagna
*schopt ook de geheime pendelaar... vorige keer moest ie bijgesteld..dit keer ok weer of mag ie echt in oktober blijven? * hihihih Volgende week woensdag moeten we trouwens al naar de fertiliteitsarts! Vind het best spannend!
Ook rood. We dachten gisteren nog even een pre-ongi-klusje te kunnen doen en dat kon ook maar toen was het dus wel ineens rood. Nu nog dus het is gewoon begonnen.
Heb ook nog ff snel gependelt Lim: sept jongetje Natjes toch weer okt jongetje (kan er echt niks anders van maken zegt telkens hetzelfde ) jullie staan trouwens nog nie op de pendellijst he! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Meisjes, ik ga ff lekker douchen en dan op naar het werk! heb een slaapdienst vandaag, keertje weer wat anders.. haha... Dus kom wrs. vanaaf (als iedereen op bed ligt) nog wel ff gluren! Fijne dag meiden!
Yup, en ook dat is goed bevallen. Ga ik ook blijven doen, ik moet alleen even kijken hoeveel ik er nog heb. Ik heb m'n cyclus maar weer op 35 dagen gezet, eens kijken hoe het loopt. Ik weet in ieder geval nu wel dat m'n LF 10/11 dagen is.
@ Cin, vedorie..... niet leuk @ Natjes & Limmetje, ha ha, even kijken of die pendelaar weg kan sneaken van collega's of dat het thui spas kan
Ik heb er gisteren al een stiekem traantje om gelaten Ben nu wel een beetje down, maar ja, ben dan ook ongi hè, haha.