Milla Rose GEFELICITEERD! Wauw, kaarten, versierd huis, champagneontbijt.... mag ik jou vriend en vriendinnen lenen als ik straks jarig ben?
Lieve meisjes, ik ga even boodschapjes doen.. moet nog even kijken of ik wel of niet thermometer haal..denk toch maar niet... hmmm nou totzo!
owh jullie stellen veel te veel vertrouwen in die pendel... Ik snap niet waarom jullie het nog doen. Bij jullie allemaal is er nog weinig uitgekomen...
Pin me er echt niet op vast, is voor de lol en als het zou uitkomen is het hartstikke leuk. Maar er kan nog zo goed gependeld worden, als er geen sex is maak je alsnog geen kans.. dus nee het is niet betrouwbaar..maar wel grappig
nieuwsbericht Bij een groot bedrijf in IJmuiden is grote paniek uitgebroken. Tijdens de koffiepauze maakten een paar vrouwen gebruik van de sanitaire voorzieningen toen ze vreemde geluiden hoorde achter de wcdeur. 1 vrouw verteld: "ik stond mijn lippen te kleuren voor de spiegel toen ik een zwiepend geluid hoorde achter de deur. Een voor mij onbekende stem begon te vragen wat is ja, wat is nee en toen ging ze over in een andere taal. Ze sprak over debsjes, limmekes, natjes en ik kon er geen touw aan vastknopen. Toen ik vroeg is er iemand, werd het zwiepend geluid sterker. Nadat het bedrijf is ontruimd kon de politie polshoogte nemen. Op het toilet werd een raaskallende vrouw aangetroffen die in haar handen een touwtje vasthield met een ring eraan en bleef roepen DRAAI ROND POTVERDORIE. de vrouw is ingesloten. einde nieuwsbericht
Is toch gewoon leuk JD.. denk niet dat er ook maar 1 van ons krampachtig aan die pendel vasthoudt.. het dood de wachttijd voor ons gewoon een beetje