Snap je helemaal cin, ongi zijn en niet ongi willen worden is zo'n slechte combi! Diegene die dat uit heeft gevonden... *knuf*
ha ha ha ha, die Limmetje Collega's keken wel raar, maar komt misschien doordat ik met pen en pos-it blokje naar wc ben gegaan Wel rose pot-it blokje Heb er n paar gedaan. Limmetje: okt/m Natjes: nov/m Debs: sept/m Cin: dec/j de rest straks bij volgende "plas"pauze
heb ik dus 3 pendels voor sept, 1 voor okt en 1 voor nov.. gaat goed okt en nov kunnen afvallen aangezien mannetje dan voor werk kilometers weg is van mij in mijn vruchtbare tijd nou, dan moet sept het toch worden hehehe.. maar mijn gevoel zegt ook niet.. dus morgen HA maar eens bellen
Wow small,...das een andere uitkomt bij mij dan vorige maand deze is NOG leuker hihihihi Met een roze post-it blokje naar de wc...gek he dat je collega's raar kijken.....die zal wel denken wat valt er allemaal in smallie der onderbroekje te zien dat ze het moet opschrijven hahahahahha
December!? Zeg ga jij eens heel gauw terug dat hokje in. En niet tergukomen voordat er oktober uitkomt!
ha ha, en ze zit ind er zak te graaien ( touwtje om ring om te hangen dat ze stiekem van uit la pakt en in broekzak propt)
het begin van het boek: De zin en onzin omtrent zwangerschap. Er is niets natuurlijkers dan een zwangerschap. Overal in de natuur komt het voor, bij dieren, vissen, vogels en mensen. Over die laatste groep gaat dit boekje, onthoudt, dit boekje is met een knipoog geschreven. Volgens de overleving is de mensheid begonnen met Adam. Een man. En daar is alle ellende mee begonnen. Want ik als vrouw zijnde vraag me dan af als hij toen al met zijn neus overal vooraan stond, waarom hij dan bedankt heeft voor de wonderlijke geneugten die het vrouw zijn met zich meebrengt. Adam was alleen en na een tijdje werd uit zijn rib de vrouw gecreëerd, Eva. Deze 2 zouden staan aan de vooravond van de ontwikkeling van de mens. In het hele Adam en Eva verhaal heb ik helaas nooit terug kunnen vinden hoelang zij bezig zijn geweest met het verwekken van het nageslacht, heb ik nooit iets gelezen over temperatuurmethodes, ovulatietesten en middeltjes om het zwanger worden te bevorderen. Onvruchtbaarheid of verminderde onvruchtbaarheid, daar was ook geen sprake van als je let op de hoeveelheid mensen die nu de wereld bevolken.
Heb vanmorgen m'n onderzoeken gehad en kan vrijdag bellen voor de uitslagen. Kan ik mooi de uitslag meenemen naar de gyn maandag Nu eerst een bakkie koffie!
ooo al 2 boeken verkocht voor het uberhaupt geschreven is? wwwwwoooooo, ik kan stoppen bij thuiszorg en kan leven van de opbrengsten van mijn boeken hahahahahahahhahaha