oke even voor mij samenvatting: nov-2 jongens (small) dec- jongen (lim) jan- jongen (debs) Het zal in ieder geval een jongetje zijn hahaha. Ik ben nogal eigenwijs aangelegd dus ik ga voor okt, meisje! Dank jullie voor de pendels we gaan het zien! Small is qua tijd het beste maar een tweeling....
Geen dank Veronika Ha ha, ja he Limmetje, dan denk je telkens: Ok, deze maand niet gelukt, die pendel klopt niet, misschien volgende pendel wel
ha ha ha, nu maar kijken wanneer ik dan ongi word...... als het goed is bijna ovu testen binnen, kan ik goed checken wanneer ei komt
ik doe het nog maar sinds een week..dus nog niet 1 pendel van mij is uitgekomen zit nog te wachten op uitslagen hahahaha
denk dan dat je ook moet weeten hoeveele pendels iemand al heeft gedaan.... heb dat helaas niet helemaal bij gehouden, is erg veel werk. Heb meer dan 200 pendels gedaan en zit denk ik op 45 goed, dus ben niet eens zo goed, ha ha, minder dan 25% goed
Hee wat goed! Ik heb geen idee welke dag ik zit, had al een paar dagen oud bloed, toen echo, toen 5 dagen later pas echt bloed dus geen idee wat ik aan moet houden. Deze maand op goed geluk en dan zien we wel weer. Jij hop hop aan de klus!
Ik laat hem echt zelf bewegen Vergat te vertellen dat niet iedereen terug meld of pendel goed is...... En dat ik ook wel meer dan 1 x voor iemand pendel. Heb bij 1 meisje wel 4 x goed gependelt (zwangerschappen)
ik ga boodschappen doen en kom thuis met.... -cb ovulatieteste -cb zwangerschapstesten... en GEEN thermometer... hmmzzs... hahahaha Naja goed net 1 testje geprobeerd van cb (ovulatietest of course ) Enneuh hij is bijna positief! Verwacht dan toch echt één dezer dagen een eitje! (ga nu ff terug lezen..)