Whoeehooeeeeee lama komen dat eitje... hahaha Gelukkig afgelopen 4 dagen al geklust..kan niet meer stoppen ben zo krols als de pest..en hubbie kan zijn geluk niet op! Moet eerlijk bekennen he meisjes.. ik voer hem al een maand elke avond een vitaminepil..extra sterk..voor extra goede zwemmertjes..hihihi ben zo benieuwd of het helpt.. Heb een erg goed gevoel deze maand
hoe krijg je het voor elkaar dat manlief avond aan avond er tegenaan wil ? door dat pilletje miss.....mmmm miss ook maar us aan mijn hubbie gaan voeren dan hahahaha...hij wil wel vaak maar mij nie vaak genoeg als mijn ovu eraan komt
Ik hoef maar in me nakie in bed te gaan liggen en hij wil...whahaha Echt er is zo weinig voor nodig hier.. lol
wordt er gewoon nerveus van...hahaha geen idee ook hoe laat hubs thuis is.. nah ga wel eerst even eten... daarna ontvoer ik hem naar boven!
goh jij moet er veel voor doen... Ik hoef alleen maar te aan liggen en hij scheurt de kleding van mijn lijf... whahaha
WHahahahahaaaaaa. Mijn bui wordt steeds beter! Thx ladies jullie helpen me echt uit mijn TODtje (Tijdens Ongi Dipje). Leuk ook al die posi-ovu en klusaankondigingne, jeeeej over een week mag ik ook alweer (bijna). Natjes, go girl! Hahah Jedid, dure hobby zo'n hubbie
over een week (bijna) mag ik weer met luiers in me broek en warme melk met anijs en warme kruiken gaan lopen vanwege de buikkrampen bbleeehhhhh
naaah debsje..helemaal niet! Enneuh debs..dat wat jedid en ik net zeiden over geile hubbies.. Moet zeggen dat we het alleen vaak doen als ik rond vruchtbare periode zit. En dat is vaak 2 a 3 weken veel en dan weer 2 weken helemaal niks hoor. (lang leve de lange cyclus )
ooeee ppff begon me al zorgen te maken hahahaha..zo iets is het bij ons ook vaak...een hele tijd veel en dan weer minder of weinig....alleen zijn veel is eerder dan mijn ovudagen en zwakt het af naar niks of minder zo ongeveer 5 a 6 dagen voor ovu....dus moet dat nog ff zien aan te passen hahaha al had ik deze maand een gelukje en dat nog wel tussen het klussen door hihihi
zorgen maken is wel het laatste wat je moet gaan doen! Vertel jij je hubbie wanneer je rond ovu zit of niet?
heb ik vorige maand gedaan zelfs de ovutest laten zien....toen had tie er dus helemaal geen zin meer in wat resulteerde tot geen geklus hahaha....deze maand niet over gerept en zie het resultaat...geklust op hoogtijdag ...zo is tie er nou mee bezig NOT dus
inderdaad...al had ik nu ondertussen toch wel wat anders van hem verwacht na zo lang geduldig geweest te zijn...was dus ook wel ff slikken vorige maand hoor.maar had wel lief smsje gehad van hem toen dat na de verhuizing we er maar eens goed voro moesten gaan met ovutesten enal..hopelijk heeft tie zonder het te weten deze maand al raak geschoten
mannetje wilt hier vrijwel altijd.. hoef ik niet veel voor te doen.. alleen jammer dat we vaak te moe zijn.. niks zo irri als je naast elkaar ligt.. en zegt wil seks... ja, ik ook.. snurkkkkkkkkkkk hahahahaha. gelukkig reageerde hij ook goed op mijn ovutestjes.. nou kon die ook niet anders want buro lag er vol mee hehehe... gieg: hoest met jouw ovu? al duidelijker?