Net hubs gebeld..dies pas over uur thuis.... dus kan nog even wachten met koken en met verleiden..hahahaha Misschien dat ik me even nuttig maak en dat ik ga strijken... Spreek jullie misschien vanavond weer meisjes. Zo niet, dan lig ik bovenop hubbie hahahahaha Toedelsss
hahaha heb jij het dan gemist schat? kijk in mijn album en kijk dichter naar de tekst van mijn banner
aan de ene kant blij dat ik je de domme dingen help vergeten.. maar aan de andere kant echt ROT dat ze bij je zijn gekomen.. *knuffel*
hahah geeft niet hehehe ik heb zwangerschaps pukkel..op me lip bwahaah @jedidjah heeft der ei gevonden yippeee...! heheh @iedereen.. ik wil wel reageren maar heb bezoek.. strakjes verder lezen.. nog veel te lezen tot vanavond!
Toch ongi... Op naar ronde 9! Think pink always! Blijkbaar een LF van 9 dagen. Dus maar weer een rondje tempen en nu ook ovu-testen besteld, om dat straks nog duidelijker na te kunnen gaan.
wel mooi op tijd toch milk? maar blijft balen weer ongi.. ronde 9 gaat het worden voor je! luister naar je pendel!
@Mila Rosa, Gefeliciteerd met je verjaardag meis! @milk beterschap! @small en natjes, ik heb ook temp voor in mijn muiltje, anders hoeft het van mij niet @limmeke, wauw jij hebt vast een superpendel Hoest met ruggetje? @debsje, joehoe *spring spring* ik is hieeeeerrrrr. Ben er wel maar idd alleen 'savonds kan op werk niet echt makkelijk zsp-en. @milk jammer van je ongi! @ rest, erg gelachen om de pendels, mag ik ook nog pendel van smallie en limmeke? Kijken wie er gelijk krijgt En waar kan ik dat boek bestellen? Moet je echt wat mee gaan doen Limmeke! Met dat schrijftalent van je, maar daar heb je straks tijdens je zwangerschap genoeg tijd voor om over na te denken. @mezelf ga zo sporten, pfff heb helemaal geen zin vandaag, beetje dizzy hele dag al. Laterrr
ja, keurig op tijd. Ben regelmatig, dat kan niet iedereen zeggen. En we gaan er gewoon weer voor, met frisse moed (en ovu-testen, lol).
Mannetje hier wil eigenlijk ook altijd wel! Hoef maar te omhelzen en hij wil al wel hihihi. Zo vaak gaat het alleen niet door. Mijn ovu-testjes zijn nog steeds zeer vaag, dus ik heb of mijn ei gemist of ik heb hem toch nog niet gehad. Ga er maar vanuit dat ik hem heb gemist.