bowen: dec 08 meisje test eind dec/begin jan positief survivor: okt/jongetje en je test ook posi in oktober
limmeke doe je nou echt pendelen ? ik dacht dat je ze gewoon uit je duim zaten te zuigen zou wel mooi zijn als het uit zou komen voor mijn
meiden ik heb me nu ook in juni 2009 mamas gemeld dus jullie mogen komen hoor.. kan ik ook ergens meekletsen vanaf het begin
uit mijn duim zuigen? pardone moi! ik zit hier braaf met ring aan snoer van computer dat ding heen en weer te zwiepen. *ben nu uitermate beledigd* iedereen geloofd debs met der gependel en als Limmeke pendelt niet BOEHOEHBOEEEEEEE
hahhaa sorry maar je was toen weer zo lollig bezig dus ik wis het niet! aanvaard je me excuses ? ow maar we krijgen trouwens binnekort weer de periode dat je me moet negeren whahahhahah
ja daag! hier kantoorklingel! jeeemig moest wel 20 blz bijlezen, kweet niet meer zo goed wat er gebeurd is. het belangrijkte: @MILLA gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiii met verjaardag! @gab en small: temp gedaald? KNUFF @milk: ongi? HUILLLL @iedereen: zitten jullie mekaar nou te pas en te onpas te pendelen hier vaaf willekeurige openbare toiletten throughout holland? kwist dat jullie (wij (ik) prettig gestoord waren, maar dit moet niet gekker worden! anyway, ik ben lui en ik ga lekker even hapjes maken en borrel inschenken. en rustigaan doen deze ronde: geen temp, geen ovutest, geen ge-gil over vruchtbaarheid. hoppa liefs klingl
hey klingel maar mijn temperatuur hoef nog niks slecht te zeggen kan ook nog een innestelings dip zijn (laten we het hopen ) dus deze maand geen hulp middelen meer voor jou, maar je kom toch nog wel hier
hi gab; idd hoeft niets te betekenen en dat hoop ik ook! geen hulpmiddelen meer; ik ken mn lijf nu goedgenoeg. kan wel zijn dat als het echt lang gaat duren dat ik eens een experimentje doe: superdom zijn en geen forum jah want soms word ik er wel depri van.. liefs klingel
geen depri klingeltje hoor! helemaal geen reden om depri te worden.. ookal ben je dan nog niet preggy... je hebt wel een heeeeele grote familie erbij gekregen, die met jou lachen, traantjes met je wegpinken en je af en toe op de teentjes gaan staan *knuf*
HE! Wat is er hier aan de hand? We lijken hier v#rd%&mm% wel een stel kuddedieren! Een ongesteld en de rest dan ook maar meteen? Is Pix hier dan echt de enige met eigen mening? Volgend jaar wil ik voor mijn verjaardag alleen maar gezeur over zure boeren, spuitluiers en nachtelijke jankpartijen horen, BEGREPEN? * Milla Rose denkt: ik ben jarig dus ik mag vandaag zeggen wat ik denk! *
*Milla Rose heeft stoom afgeblazen en probeerd het opnieuw...* He meiden! Druk druk druk geweest vandaag! Nog nieuwtjes gemist? @gaby: hoe was het vanmiddag?