Goeiemorgen meiden wat een goed nieuws te zien dat je temp omhoog is gegaan Gaby ...tjee wat zal het wachten nu moeilijk zijn meis Biccy als je het leest: GEFELICITEERD !
hou je me handje vast tijdens het wachten morgen debs ist nog een beetje chaoties in je huis of niet meer ?
ja hou je handje vast met wachten ( this hier toch ook wel spannend moet ik zeggen ) huis is nogsteeds zooitje...gister de achterwand van de keuken erin gejaagd en de wc geschropt en geboent
dus nog steeds geen rust in huis schiet het wel een beetje op ? ik zie trouwens dat we gelijk lopen over 9 dagen testen
gelukkig, voor mij dan, dacht al dat mijn lichaam toch niet werkt en dan je een LF van 16 dgn weer bijna niet ziet en alle sdus weer gedoemt was te mislukken en ik toch aan medicijnen moet..... dus nog even geduld ...... pfff heb ik niet echt meer op voorraad
een baby maken vraagt wat geduld van een mens ""ZUCHT"" gemiddelt is een lf toch tussen de 12 en de 16 dagen dus nog nergens om zorgen om temaken
baby's maken kost heeeeel veel geduld idd maar het is het wachten allemaal waard schiet het op...ummm ja en nee...ja het schiet wel op maar het gaat niet snel genoeg naar me zin hahahaha...
mogguh debs en alice! @degene die vroeg hoe het ging, gaat wel redelijk. Nog niet helemaal fit maar sommige dingen moeten nou eenmaal echt gebeuren... Net bovenverdieping gestofzuigd.. kattenbak gedaan.. was opgehangen en ga me nu aankleden moet om 9.45 de deur uit...
haha precies alleen is geduld mijn zwakste punt als ik iets wil dan moet ik het ook hebben, hahha vandaar me bijnaam mevrouwtje ongeduld 8)