owja gister ook wat die echo's van me eitje en baarmoeder lagen op de eet tafel komt me schoonma gister ineens lang en ja hoor ze zag ze liggen helemaal gillen dee ze je ben zwanger bla bla bla waarom we het nog niet hadden verteld enz ... pff koste me wel een kwartier om haar om te lullen en uit te leggen hoe het zit met die echo's
Goeiemorgen dames! Oeps Gaby, das niet leuk! Brr zo vergeet ik altijd de foliumzuur en ovutesten, die ik dan ineens ergens zie slingeren nadat het bezoek weg is Goeie dag gewenst allemaal,
ja dat is ook wat ovuteste en foliumzuur , je denk er niet echt bij na als je thuis ben haha toen ik ovutesten gebruikte slingerde die dingen ook echt overal in huis rond me vriend werd er gek van hahah
Ooh irri Gaby en dat ze ook gelijk dacht dat je zwanger bent....terwijl je dat zo graag wilt juist! Knuff. Geduld geduld geduld grrrrrrr, zit weer de wachtbank, niks aan! Gelukkkig druk weekend voor de boeg (vrijdag tot en met maandag) dus dat is weer meegenomen.
heel erg irri ! wachtbankje is ook heel erg irri gelukkig dat je een druk weekend heb ! ik heb ook een druk weekend we gaan het hele weekend weg dus dan gaan de dagen ook wat sneller
ja dat wel ze kan niet wachten op een baby van mij en me vriend! daarom liep ze ook zo te gillen omdat ze zo blij was ! nou ook lekker droog van je schoonmoeder
dat meen je niet! Arrgghhh echt schoonmoeders..af en toe zou je ze de grond in willen trappen! Meisjes ik ga eten en dan de deur uit! bay baayyyyy
Ei heeft zich verstopt deze maand of staat in de koelkast Zo wordt het wel lastiger zwanger worden, maar we klussen vrolijk verder 8) De pijn in je teen is toch wel afgenomen hoop ik? Anders echt veel rustiger aan doen hoor! Je bent nog verder van huis als het niet goed hersteld.
tenminste leuk dat ze zo positief zijn Mijne zit nu te bedenken, als je nu zwanger bent moeten we daar opletten met onze vakantie plannen, misschien kunnen we wel helemaal niet wanneer we willen Bedoelt ze vast niet negatief, maar kwam er wel zo uit. Heeej, zwangere Pixie, al kwaaltjes