@ Milla Rose: ik vind het boek "de wolvenlus" goed. Het verhaal van Waris Dirie "mijn woestijn"is goed en de boeken van Robin Cook zijn hier erg gewild...
ik weet niet of ik mee ga debs. ten eerste durf ik niet zo goed onder veel mensen te komen en ten tweede zit ik mijn ziekte he. ik wil zo lang mogelijk op de been blijven en daarom geen uitputtende capriolen uithalen.
Morgen dames. Hier nog steeds hetzelfde. Heb een afspraak gemaakt bij de gyn maar kan pas 14 oktober terecht! Poeh hey.. Hier nog goed nieuws?
Hej Nour...ik heb nog geen goed nieuws... wel voel ik me wat beter... koffie is een wondermiddel... nu nog aan de slag gaan...
@yinte: mag ik vragen wat je hebt? of deel je dat liever niet? @jd: mijn woestijn heb ik ook in 1 ruk uitgelzen!
zo maar googlen welk boek jullie bedoelen, Ik lees graag boeken van James Patterson, Nora Robberts, Eilzabeth George, Jill Mansell, etc. ben lid van de bieb dus kan lekker veel lezen, toch minimaal 1 boek in de week. Had van de week leuk boek, moest en zou hem uitlezen, binnnen 1 dag 345 pg
Ik lees zelf ook snel. Ik heb in de ban van de ring binnen 2 weken uit en toen had ik niet eens tijd. Ik hou heel erg van lezen... Daarom wil ik ook in de bieb werken. ben benieuwd wanneer ik er wat van te horen krijg. Ooh dat was niet de bedoeling...
@ Jedidjah, dat lijkt mij ook een leuke baan, ben ook zo'n lees addict ;liefst dikke boeken. @ Debsje toch, ongeduld, kon je er niet op wachten ha ha. Net weer even 75 euro armer, kleine meid had schoentje snodig.... ze heeft een hoge wreef en goede kuitjes dus helaas niet in laarsjes of de hippe schoentjes. Wel mooie hoor, zal even plaatje zoeken, maar kostte dus 75 euro.......
Het lijkt mij een heerlijke baan... lenen zonder problemen, deeltijd, in de buurt, verdient goed (volgens mijn mamsel) en met mensen werken... Ik ken het de hoge wreef... Ik heb maat 35-36, maar vanwege mijn wreef heb ik 37-38 nodig...
Ik vind ze wel erg leuk en het zijn goede schoenen! Sowieso is het belangrijk dat kinderen op goede schoenen lopen, omdat hun voeten worden gevormt nu. Twins (is van Bunnies) is een goed merk en de schoenen blijven ook stevig in het dragen