@smally mijn tepels doe zeer.. had er vannacht last van als ik op mijn buik lag. haha.. en gewoon snel moe... vanochtend minder moe dan gisteren ..maar ik voel nu al meer moe dan net toen ik wakker werd... vanochtend ook erg heet in bed ? ben opgestaan door de warmte.. uurghh word ik nou ziek of is dat een symptoom? hahaha
's Avonds koud en 's morgens warm is volgens mij een symptoom Je begint nu dus echt te merken dat er iets aan de gang is in je lichaam Willen wij ookkkkkkkkkk! Strooi je weer even met HCG?
catch em ladies *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG*
Hee ik kom langs op het juiste moment Pixie, ik schep snel wat mee in de zakken van mijn fleecetrui! En in mijn broekzakken, en met nog een handje vol ga ik weer aan het werk.
*klingel propt dr hele atelier vol met HCG* (maar er ligt nog plenty want pix was gul!) @biccy: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (we missen je) @lim: zielige rug? KNUFFFFF HUIL @de rest: moet haasten; even kantoren, maar kort. teen=weer blauwer. past wel goed bij mn blauwe jurkie dat dan weer wel tot vnaaf liefs zoefje kling
Kling wel uitkijken dat je teen niet = zwart wordt he! ...dan ben je mooi in de aap gelogeerd...dus goed op je teentje letter hoor Werkse meis!
Goeiemorgen meiden Yeah eindelijk een keer op tijd voor de HCG Thanks Pix! Biccy, gefeliciteerd meid met je verjaardag. Limmeke jij mag nog helemaal niet werken, kijk maar in je eigen boek! Ik zit effe snel op mijn werk bij te lezen. Boss zit in meeting dus kan effe snel, collega heeft niks door hoop ik.
dank jullie schatjes! ik doe wel voorzichtig beetje ga vandaag kerst-arrangement in elkaar draaien en mooie sprookjestekst bij schrijven jullie fijn lie dagje gewenst en goed doordoen met zwanger worden broeden eitjes tempjes dipjes piekjes! SMAK
Kerst, super Laat je weten wat het is geworden kan ik ook van je diensten gebruik maken voor Sinterklaas diner ? (was voorheen Kerst, baas wilt nu Sinterklaas)
Hoi Debs, Jaazeker alles goed, ik kom eigenlijk nooit overdag tenminste niet als ik werk. Gaat beetje moeilijk hier, ze kijken zo op mijn scherm nl. Hoe is het met jou?
en ik kan voorlopig sávonds nie komen want heb nog geen internet in nieuwe huis maar goed weet nu dat je ons niet verlaten heb Alles goed hier hoor....nog 1wachtbank weekje en dan wordt het spannend hier hihihihi.... verders nog veel aan het klussen in nieuwe huis...zijn erg moe dus het gaat allemaal wat langzamer op het moment..en moeten allebei natuurlijk ook nog werken dus heb alleen de avonden maar en is best moeilijk jezelf tot huisklussen zetten als je moe bent...maar goed dan duurt het maar wat langer uiteindelijk zal alles wel afkomen
Hallo allemaal, hier lekker een dagje vrij (=ziek gemeld). Zelfs bij het ziekmelden kon de secretaresse mijn naam niet verstaan, omdat ik zo ontiegelijk schor ben. Was wel leuk met wedstrijd spelen gister: ik het team maar aanmoedigen als ik aan de kant stond, en ik word alleen maar uitgelachen om dat grappige stemmetje... Maar voel me al beter dan gister (zie, sport is goed voor je!). Iemand ook een kopje koffie en iets van een tosti oid?
vredelijk aan het broekeloeren, gister negatest en een minisliertje slijm met bloed. Vandaag afscheiding donkerder dan normaal... zit op lf 15, als FF klopt natuurlijk dus moet mezelf in houden niet elk half uur naar de plee te rennen ....