lust ook wel een tosti idd en een bakje koffie is ook wel lekker kan ik tenminste mijn handen eraan opwarmen
Milkhd beterschapjes, lekker rustig aan doen! Biccy gefeliciteerd! Debby dubbel-klussen in nieuwe huis? KLingel voorzichtig maar met je teentje hoor! Aaaah Smalletje wat een spanning ook he! Zou ik ook hebben! Ik duim voor je!
Ik neem zelf een tosti geitenkaas/kruidenkaas (goede combi hoop ik). Heb ook ketchup en gewoon kaas, dus kom maar op. *lekkere handopwarmkoffie voor debs**asje*
lekker een handwarm bakje koffie thanks ik gaarne een tosti met gewone kaas en zonder ketchup bbrr wil iemand een stukje Milka Amavel ?
breekt een lekker stuk af en zwiept het zo zoef over de tafel richting Bowen...lekker he bakkie koffie met chocolaatje erbij
Heb ook een kop koffie en de kachel een graadje hoger gezet Tosti kan ik niet maken, heb geen brood wat ik het tostiapparaat past...
He meiden wat is het gezellig hier! Echt knus binnen lunchen/koffie terwijl het buiten best koud is. Klingel: pas op met je teen! PS wat doe je zoal in je atelier? Is het een "klus-atelier" dat je daar je HCG verstopt? hihi Iemand zin in een gezonde kiwi erbij? (Heb geen ander fruit in huis dus steel maar vriendliefs kiwi's vandaag...) Of is dat te gezond
gezellig he...vind het zo gezellie dat ik bijna geneigd ben om de kerstboom hier op het forum alvast op te tuigen...dat maakt het NOG gezelliger
trekkkkkkkkkk ps baas heeft zich alvast bedacht, toch maar etentje met kerst ipv Sinterklaas, zucht...
dat nog wel... na elke gang of misschein buffet, ja baas is niet moeilijk hoor wilt er iets als dart clinic bij..... lukt vast niet voor dat bedrag
ha ha, ja niet vergeten binnen 3 uur word het vast niet, ben nu info aan get vragen bij kasteel hier in de buurt, eten/drinken en misschien rondleiding
das ook altijd leuk ..zeker rond de kersttijd dan is de sweer in een kasteel natuurlijk super (tenminste denk ik me me romantische hoofd) ik was me gister trouwens super sjagie...hahaha hubbie heeft het flink moeten ontgelden gister,,,snapte niet wat er nou was en waarom ik ineens zo sjagie was,,,,,hij zei jeeetje zeg ik heb jou nog nooit zo gezien...is om bang van te worden toen lag ik alweer in een deuk natuurlijk hahahah
@ Biccy: GEFELICITEERD! Hoe is het hier? Hier gelukkig weer wat beter dan gisteren. Wel nog ziek, maar niet meer zo hondsberoerd als gisteren. Ik denk dat ik me hier voorlopig niet meer zo veel ga laten zien. Heb het eerlijk gezegd even gehad met het met een babytje bezig zijn. Merk dat ik het niet meer leuk vind op het moment, en het meer frustrerend aan het vinden ben. Ik vier zelfs zaterdag mijn verjaardag pas vanaf 20.30 zodat ze waarschijnlijk niet allemaal met hun baby aan komen hier Slecht he.. maar heb er echt even genoeg van. Ik wil weer gewoon mijn leventje zoals het was, zonder overal over na te denken. Waarschijnlijk was ik er ook wel teveel mee bezig. Ik wil niet constant op zoek zijn naar een mogelijk ei, 's ochtends nadenken of een beker koffie nog wel kan en een feestje vlak voor mijn nod op water doorbrengen om er dan na een dag achter te komen dat ik toch weer ongesteld ben. Mijn plannen staan absoluut niet in de ijskast, maar wil er even niet bewust mee bezig zijn, de natuur lekker zelf zijn beloop laten gaan.. Dus waarschijnlijk zullen jullie me hier (en op ememem) ook wat minder zien. Zal absoluut soms meelezen, leef echt teveel mee met jullie om niet meer te willen weten hoe jullie nod afloopt! Alleen veel reacties van mijn kant zullen even uitblijven. Hopelijk snappen jullie het. Tegen mijn nod zal ik laten weten hoe het gaat hier, zodat jullie ook weten hoe het deze maand is gegaan. Allemaal heeeel veeeel succes deze maand! Verras me maar die keren dat ik toch stiekem kom kijken met heeeeeel veeeeeel roze van jullie kant! Hele dikke kus Milla (Vorige maand nam ik me dit ook voor, maar heb ik het geen dag vol gehouden. Hoop het deze keer wel lukt... maar dat merken jullie snel!)