ik heb net de vk gebeld ik ik ben nog priller zwanger dan ik dacht.. hoor volgens haar toch bij de juni mamas haha.. 3 dagen korter zwanger dan wat ik dacht
idd erg groot....wel grappig eigenlijk je bent al zwanger terwijl je nog niet zwanger bent. het vreemde is wel dat ik nog steeds geen pijn in me (.)(.) heb...normaal heb ik dat al een dag na me ei
had ik de vorige keer ook idd...geen kwaaltje niks behalve dan dat me bh's te klein zijn ineens en ik het maar koud blijf houden...maar de kwaaltjes die ik "normaal"heb na me ei heb ik nu dus niet
Dan moet ik nu me auto inspringen om hem en de vrachtwagen op te sporen..hahha gaat me net tever Vanavond weer hoor.. gisteravond ook al geklust..
nou ik ga er weer even vandoor..moet nog naar paard..ergens wat ophalen en de beneden verdieping opruimen en schoonmaken..en ik heb zo geen zin... Studie rot maar even lekker op hoor.. Pak het van het weekend ofzo wel op!
au au au werd ook nagebeld door kantoor om te sjekken of ik al begonnen was.. client werd daar heel boos over.. en verbood me zwaarder werk te doen hahahaha
stelletje gek, jouw laten werken met zere rug.... en die stomme miepen op kantoor , grrr wel lieve client
was helaas maar een eenmalige client.. deze week en volgende week weer allemaal nieuwe maar het bomt me allemaal nix meer! das de juiste instelling toch?
Hai meisjes, Kom even heel snel m'n neus om de deur steken. Probeer wel bij te blijven met lezen maar heb het druk (geen idee waar ze al dat werk ineens vandaan trekken? ze hebben zeker gewacht tot ik ongi was...). Voor de mEIsjes met een EI: heel veel klusplezier! Dikke knuf voor jullie allemaal en hopelijk lukt het me vanavond wél om even te komen kleppen