hey meiden alles goed hier? even een vraagje, als ik in mn temp lijst kijk, dan is er bij vandaag ineens een wit balletje verschenen, weet iemand wat dat betekent? willen jullie even kijken? verder nog nieuws?
kheb geen idee wat dat witte ding is jolan geen nieuws verder, behalve at mijn huisje een puinhoop is
ow... dat is altijd balen, ik haat schoonmaken, maar ja het moet he..... en daarna is het altijd weer lekker iemand anders een idee wat dat witte rondje betekent? zit overigens nog op mn ei te wachten nog geen positieve o-test
Hej Jolan, heb je temp op een ander tijdstip opgenomen of heb je iets speciaal bij Specifics ingevuld?
oh heb idd nu de tijd erbji ingevuld, maar was dezefde tijd als andere dagen... waarschijnlijk is dat hte thanks!
kheb afgewassen, gedweild en keuken al gepoetst.. zo nog ff de plee doen en dan vind ik het wel best.
Meiden, wat denken jullie. Ik vermoed dat mijn LF dus 9 dagen is, en heb nu ovu-testen besteld (sensitest). Ze zeggen dat voor een cyclus van 27 dagen (mijn gemiddeld) je op dag 8 moet beginnen. Maar ik heb er maar 12 besteld. Dus als ik mijn ei dan op dag 18/19 verwacht, zijn ze precies op. Welke dag zal ik dus beginnen, dag 10?
Hi meiden, ik heb weer 20 pagina's doorgeworsteld hoor! Wat weet ik nog: @ Giegel fijn dat je de uitslag nog op tijd krijgt. @ Biccy: van harte gefeliciteerd! @ Limmeke: sterkte met rug. @ Klingel: teen blauw is geen goed teken gij oude stijfkop! @ Gaby: klinkt goed die temp van jou! @ Natjes: opsporing verzocht: sexy man in vrachtwagen moet ovulerende vrouw NU bevruchten! @ Milla Rose: heel begrijpelijk, fijn dat je zo nu en dan nog wat laat horen! Ik kom zelf net van een visite af bij een meisje die een maand na mij ook haar kindje verloor aan HELLP. Wel fijn om met haar te praten, maar ze had groot nieuws: ze is weer zwanger. Hoe leuk ik dat ook vind voor haar, ik moet nu ik thuis ben toch wel even slikken hoor...
Oh ja, stuurde mijn vriend een berichtje om dat te vertellen, krijg ik dit bericht terug: Ik hoop dat jij ook zwanger bent schat! Das dan wel weer lief he!
o help zoonlief komt thuis, begint in de Kampioen te bladeren en giert ineens van het lachen Staat er een mariabeeld waaronder staat.. Madonna whahahaha brult die.. is Madonna heilig? zucht.. en dat heeft dan communie gedaan he.. hij had dus geen flauw idee dat Madonna nog meer dan alleen een popster is
Elke, heel begrijpelijk toch! ik hoop dat ze het wel een beetje voorzichtig kon brengen, en niet alleen maar blij... Ik heb een nichtje die twee miskramen heeft gehad, en toen ik eens bij ze ging eten (we zien elkaar zelden) belde ze me vantevoren nog speciaal op om te vragen of ik niet ineens kwam eten om te vertellen dat ik zwanger was.... Had ik totaal niet aan gedacht en toen was ik zelf nog helemaal niet bezig, maar zo bang was zij dus voor dit soort berichten dat ze helemaal niet met plezier had uitgekeken naar het etentje, maar alleen maar bang (Ze heeft ondertussen een gezond kindje ) Lijkt me niet meer dan normaal dat je hierin een beetje rekening probeert te houden met elkaar, het blijft toch moeilijk he. Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent hoor!
Elke: ik hoop dat ze het je idd beetje voorzichtig heeft verteld...tuurlijk ben je blij voor haar...maar snap heel goed dat je zelf even heel flink heb moeten slikken...is heel begrijpelijk. ik heb het nog steeds hoor...elke keer dat er weer iemand zwanger is ben ik heel blij voor ze maar moet tegelijk ook ff slikken. onze tijd komt er ook aan hoor meis...en dit keer blijft het wel goed gaan dikke knuff meis
ik ga er vandoor...oven en koelkast worden eindelijk bezorgt vandaag dus ga een uurtje eerder op huis aan.... meiden prettige avond maar weer eet smakkelijk allemaal straks voor de klussers onder ons KLUSSE vanav! en tot morgen weer! *knuff* Debs
hoi milkhd, jij hebt precies hetzelfde als ik..... ik heb ook een lf van 9, tenminste dat denk ik..... ben dezemaan begonnenm et tempen om te kijken wanneer ik precies mn eisprong heb. omdat je me je positieve o-test alleen je lh piek meet, maar wanneer je eisprongis, dat kan 1/2 dagen vershcillen. Heb jij al vaker o-testen gebruikt? en hoelang na een positieve test had jij je eisprong? ik zou als ik jou was gewoon op dag 10/11 beginnen, aangezien je nog niet een keer waarschijnlijk zo vroeg je ei gehad hebt..... groetjes jolan
boehoeeeeee ik 4 zakken MenM gehaald voor de film devils wears prada die je dan kan aanvragen.. 2 van die smerige dingen naar binnen gewerkt en heb me toch een tandpijn! boehoeeeee aangeboden: 3,5 zak MeM's hehehehe
meiden ik ben misselijk ik hoef nog net niet te kokhalzen maar ben heel erg misselijk en debs jij heb precies het zelfde als mij ik heb meestal na me ei ook hele pijnlijke tepels maar nu heb ik daar helemaal geen last van alleen af een toe hele jeuken de borsten aan de zijkanten !