we zullen het zien over 9 dagen maar me klachten zijn heel anders dan normaal ! en misselijkheid is gelukkig iets gezakt heb ff een appel gegeten
nog 9 daagjes geduld dus hier geen klachtjes op hete bloemkolen en vage misselijkheid na.. romige prut is zo goed als weg
is van het weekend je nod ? jammer ik kom van het weekend niet online wij zijn dan in het huis van me schoonvader me mannetje moet nog verder klussen en schoonpapa is dan in engeland bij zijn vriendin haha dus ik ga mee en de hond ook lekker in zijn sauna en Jacuzzi
*newsflash* sauna en jakuzi worden afgeraden bij zwangerschapswens, dit ivm de warmte die dit met zich meebrengt
omg daar heb je helemaal gelijk is ""STOM"" heb ik helemaal niet aan gedacht en in bad gewoon ? ik denk ik ga lekker een weekend relaxe
heb zaterdag mijn NOD.. dan zit ik in utrecht druk met klussen in huisje... dan tussendoor daar naar ziekenhuis waar mijn mamsie dan ligt voor oogoperatie.. gat in gele vlek.. al eerder geopereerd maar gat is groter geworden ipv kleiner.
dus lekker druk ! jeetje geopereert aan je oog dat lijkt me zo eng ! hopelijk doen ze het nu wel zoals ze van plan zijn! alvast beterschap aan je mamsie
wat lief een hele dikke knuff terug meis hoe gaat het met je ? ik moet nu ff me vriend ophalen kom strakkies weer online !
Dankje! jij bent ook lief! Euhm.. heb vandaag niet een topdag, zullen we maar zeggen... maargoed, zou vast wel een keertje goed komen.. hihi... Hoe is het met jou / jullie?
Ahhh Renmar, how sweet, Knuff terug. Geen topdag vandaag? Hoe komt dat? Ik ben beetje uit mijn doen vandaag, heb gesprek gehad met baas en heeft me heel andere functie aangeboden. Nooit gedacht dat ze mij daarvoor zouden vragen!
Halloooo, Kom er snel even een grote groepsknuffel ingooien. Ik zit op m'n werk te wachten, over een half uurtje hebben we een afscheidsreceptie... @rem: uit je doen? hoe komt dat? Gewoon een dipje of ben je de misselijkheid zat? @elke: Ik kan me voorstellen dat dat even slikken was *knuf* @Bowen: Een leuk voorstel of juist iets wat je helemaal niet wil?
klinkt goed bowen elke.. las net je berichtje terug over je vriendin.. altijd even slikken idd.. dubbel gevoel.. ene kant blijdschap voor haar... jouw tijd komt ook! Juni mamas word overbevolkt
Nou ik had er nooit over nagedacht om dat eventueel te gaan doen. het is heel wat anders dan wat ik nu doe. Doe nu de administratie en ze zijn op zoek naar iemand die straks de productie planning gaat doen en ze dachten aan mij. Lijkt me wel superleuk, in mijn eigen functie kan ik niet hoger. Maar timing is weer zo lastig, is denk ik geen functie voor part time en als ik misschien straks eventueel ooit nog kinderen mag krijgen. Dan denk ik niet dat dat te combineren is. Dus veel denken denken denken. Pffff lastig.