ben de misselijkheid meer dan zat... sorry meiden.. voel me er zo l*llig onder... weet dat jullie allemaal zo graag zwanger willen worden.. En vind het daarom zo egoistisch om te lopen klagen over mijn misselijkheid......
Daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen! Straks ben jij eraf en dan mag je naar ons gedram luisteren
Ik heb even de calculator gebruikt om te kijken wanneer ik vruchtbaar ben en m'n eisprong zou net na een weekendje weg zijn. Joepie!
@ debs, gezellig hoor die kerstboom hier, ik dacht al toen ik de bus in liep, waar komen die mooie lampjes vandaan maar nu zie ik het Wij zijn trouwens lekker in Oostenrijk met de kerst en oud en nieuw! @ Mila, ja kan het me wel goed voorstellen, doe lekker rustig aan je weet ons te vinden. @natjes, spannend meid! @naoibi, hoe staat het met jullie huis/.makelaar? Las dat je graag terug naar OV wil, welke regio kom je vandaag? Ik kom nl ook uit OV @limmetjes, ik vind die 'collega's' van jou echt ongelofelijk! @cin, en? hoe gaat ie? @small, en al wat gevonden? @milk, waarom denk je dat? En als je bijna zeker weet dat dat zo is zou ik wel wat later beginnen. @elke, lief van vriendje, ja logisch toch dat je even moet slikken. Knuff @renmar, hee hallo, niet doen hoor, gewoon lekker blijven klagen! Net wat Cin zegt, straks mag je naar ons gezanik luisteren
En het is weer tijd om te gaan. Ik vind er niks aan, al die bliksembezoekjes hier Fijne avond allemaal!
nou meisjes hier nog steeds niets.... begin het ietsjes somberder in te zien....... 2 x soort van prutje bloed gezien van 3 mm, maar das niet veel, wel beetje andere kleur afscheiding, zucht. @ Bowen, succes met het maken van een keuze.... @ Elke, das wel moeilijk zeg, je gunt het iemand anders ook wel, mma voor jezelf net ietsje meer @ Remmar, hopelijk snel die misse;lijkheid voorbij en kan je genieten.
meiden even een vraag...als ik gisteren posi ovutest had.. en vandaag al bijna negatief...is het dan nodig om door te testen of niet?
keey tnx voor antwoord.. dan vanaaf nog even klussen... denk ik... Net knallende ruzie gehad.. Is weer redelijk bijgelegd..ben nu aan het afkoelen achter de pc