heb wel eens blaasontsteking, dan drijven er dingen in je urine, zo'n soort dingetje maar dan van slijm met beetje bloed... (is dan ook maar 3mm) en kleur van afscheiding... lijkt wel oranje/lichtlichtbruin das zeker snel afkoelen Natjes
@Bowen kom oorspronkelijk uit Nijverdal en hoop daar weer heen te mogen verhuizen @natjes ik test tot de streep echt weg is
maandag, hmmm, dokter Elke weet hier geen raad.... hooguit dat je misschien je eigen ha nog even moet bellen...
vlokken ja, maar dan als je in bijv. beker zou plassen maar 2 vlokjes pfffff, weet het even niet meer, ook omdat ik al medicijnen heb liggen om ongi op te wekken en eitjes te kweken. Misschien volgende week gyn vragen? zit er een beetje doorheen, had niets lekkers te knabbelen op werk, heb nu naast het avond eten al 2 brossen op en ben op oorlogspad (emotie-eter)
misschien wel.... of anders in weekend mannetje heeft net toetje voor me gehaald, schatje (hij had zelf ook nog wat nodig hoor)
hoi allemaal mooie kerstboom hebben we in de bus gezellie wat vervelend small zo dat je niks weet ik ben sinds vandaag volledig gestopt met vloeien en nu maar wachten op een cyclus
survivor: mijn ei stond ook binnen 2 weken na MK klaar om te jumpen.. dus hopen dat het bij jou ook is!
bowen ja gaat goed met me gelukkig ben blij dat dit nu achter de rug is. ik dacht dat ik het heel moeilijk zou krijgen op mijn werk ik werk op een kinderdagverblijf op een groep van 0 tot 4 jaar maar ook dit valt me mee moet ik zeggen. wat een goed nieuws dames ik wacht nog even 30 sept af dan krijg ik een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is en daarna ga ik snel mijn eitje zoeken en vangen !