vind ik niet helemaal correct wat mannetje daar zegt.. ja, roken is slecht, maar roken is ook een verslaving.. net zoals drugs en drank verslavend zijn.. alleen ziet men het anders. dus beetje positieve support van je mannetje kan geen kwaad.
Ik ga maar weer eens in badje liggen, doe alleen nog maar dingen waarbij ik normaal ook niet rook....
nou.. klets dan! nu ben ik er nog bedoel.. jij hebt tijd zat.. klustijd is er nog niet.. dus vertel eens wat leuks
Nee nog geen klustijd, is maar goed ook want mannetje ligt al sinds half 8 in bed. Ik ben alleen bang dat ht volgende week nog net zo is. Hij moet 's morgens al heeeel vroeg beginnen.
hihi ja denk het ook. Zit nog beetje te dubben over aanbod van vandaag op mijn werk. Weet niet goed of ik moet zeggen dat ik straks eventueel minder zou willen gaan werken.
tja.. je kan altijd informeren of die mogelijkheid alsnog in die functie is.. en zeggen ze nee, kan alleen fulltime.. dan moet je het afwegen.. of misschien kan je dan terug in andere functie.. informeren kan geen kwaad he
Nee, kan zeker geen kwaad, ben alleen beetje bang voor het antwoord denk ik. Ben bang dat dat niet kan, op zich niet erg want ik kan gewoon mijn werk blijven doen wat ik nu doe. Maar het werk lijkt me erg leuk. Maarehh hoest met jou?