Ja daarom, dus maar gekocht, toch heel belangrijk zijn ook stikem wel schatjes, met suede en soort van krokodillenlak schoentjes ha ha
Zie dat het al bijna 13.00 uur is. Moet maar eens iets gaan eten, anders word ik natuurlijk nooit beter..
Schattige schoentjes! Mijn boekenlijstje: PS I Love you van Cecelia Ahern Kerewin van Keri Hulme Het leven van Pi van Yann Martel En boeken van Robin Hobb!
hebnu van de bieb: Sharon Hinck - de nieuwe Becky Miller Libby Street - Mijn eigen Manhattan Taylor Smith - web van Leugens lees het liefst in het engels maar zijn verhuist en zit een andere bieb dichter bij, helaas zijn de engelse boeken op de 1e etage, niet handig met kinderwagen
owww, bedenk me net wat, we gaan vanmiddag met de kinderen de kermis op (echte kermis niet de biertenten ) suikerspin jammie, echt al lang niet gegeten......
Owww jammie! suikerspinnen echt lekker op ze tijd LOL Remmie! volgende rondje weer weddenschapje leggen
haha.. maaruh, heb je mij ooit verteld wat je wilde hebben als ik de weddenschap verloor?! (ben helemaal niet vergeetachtig.. ben ik nooooit ahum.. haha..) Bedoel uh, eerlijk is eerlijk!