nou meisjes...ik ga weer poging wagen! Slaap lekker allemaal! (maar volgens mij doen jullie dat al... )
Goeiemorgen dames Heerlijk he.. tis nog stikdonker buiten.. kids nog in diepe rust.. *hatjie* straks weer 3 uurtjes werken en dan ga ik even lekker pitten denk ik hehehe. Bijna weekend.. ben er wel aan toe Hebben we nog testers?
goede morgen iedereen hé small ik zie het je heb een nieuw kaartje ben je het vernacht geworden ? limmeke ik weet niet wie er ga testen ? mijn temperatuur is nog het zelfde
nog een weekje maar als ik het vol kan houden (waarschijnlijk niet) wil ik 3 dagen ofzo na nod pas testen
Yeaaaaaahhh small! Fijn dat je weet wat je nu aan toe bent meis! Limmeke goeiemoggel, hoest met je rugje? @gaby mooie temp!
ben hier gesloopt, heb pijn in me ogen van het niet slapen.. damn bah En dan ook nog 'fit' op werk verschijnen zo...nou dat gaat me dus niet lukken vandaag!
waarom pas 3 dagen na NOD gaby? hey Natjes, jij nog lekker kunnen slapen? rug is prut en verkoudheid ook
wil niet meer meemaken net als toen dat ik 1 dag voor nod positief test en dan 2 dagen erna ongie iedereen mij feliciteren (heel lief) maar het heeft me toen best wel pijn gedaan ik zit er de laaste tijd een beetje door heen
moggul gaby! Limmeke: nee niet lekker kunnen slapen..kon maar niet in slaap komen. Nou kwam ik dat op mijn eiklachtjes lijstje vaker tegen.. dus zullen de hormonen wel zijn denk ik! Naja het aftellen is hier ieder geval begonnen! Wel balen van je rug hoor... bah!
*knuft natjes* kan ik wel begrijpen gaby.. maar ja, mijn ervaring dat testen na NOD levert ook nix op hahaha... vorige keer dag of 3 na NOD pas een vage posi test die ik niet uit elkaar hoefde te slopen, niet in bepaald licht hoefde te spiegelen en na 2 weken ging het alsnog fout.
ja was vannacht ongi geworden, werd half wakker en voelde wat druppelen. En zonder pilletjes @ Gaby, verstandig hoor niet zo vroeg testen. Temp ziet er goed uit @ Natjes, das neit fijn, dat niet kunnen slapen @ Limmetje, je bent gewoon nog hartstikke ziek joh.... eigenlijk moet je thuis blijven, als je straks klaar bent met werken dan maar weer snel onder de wol Temp is vanochtend ook goed gedaald naar 35.9
yay! ei was goed opgespoord.. smally's lichaam doet het nog uit natuur ! hehehhe. nou maar hopen op normaal cyclus.. ps.. niet vaak mensen blij dat ze ongi zijn... hahah
daar heb je ook gelijk in ! maar ik denk dat ik het toch niet kan volhouden hoor 3 dagen na nod haha dus reken er maar niet op