nou gaby.... ineens na 8 maanden baby op schoot geloof ik niet echt in denk niet dat mannetje na paar maanden zegt schatje, zou je niet eens wat minder eten
ha ha, mevrouw bent u zwanger.... geen idee doe niet aan testen Mevrouw u bent aan het bevallen, ben ik zwanger dan, heb geen eens n test gedaan
smalletje: je moet testen waar je je goed bij voelt.. bij de een is het paar dagen voor NOD, brengt vaak wat rust als test nega is dan.. de ander vergeet gewoon NOD en komt er na 2 weken achter dat die ongesteldheid wel heel lang op zich laat wachten. misgaan kan het altijd.. voor NOD, na NOD tijdens NOD..
Moggûh meiden... Ben ik weer. Gisteren deed mijn internet het al weer niet. GROM... ik ga ff terug lezen...
Morgen dames, Er is niet zoveel gekletst zie ik? En waar is JD eigenlijk? @smallie: Yessssss! En nou hopen op een mooie korte (!) cyclus en een beeb Was eigenlijk superchaggie maar van dit soort berichtjes wordt ik toch weer een beetje blij.
Goedemorgen ! @smallville fijn dat je zonder je pilletjes ongi bent geworden @Natjes zitten we dan op de wachtbank vandaag was de test al een heel stuk lichter @Jedi fix je i-net eens meis
@Naiobi en Bowen: Grappig, ik kom uit Deventer. Ben zelfs nog wel regelmatig uitgeweest in Raalte, vroeger... En Nijverdal is mooooi!
whahah de Leere lampe? Jah we hebben ook nog even getwijfeld om naar Deventer verhuizen omdat mijn manneke dan makkelijker naar zijn werk komt in Hoevelaken... Maar ik heb al mijn vrienden in nijverdal wonen ... en de verbinding tussen deventer en nijverdal is niet top
Goeiemorgen meiden! Smallie: jippie eindelijk Limmetje: jij hoort in je bedje te liggen ipv aan het werk te zijn (al snap ik wel als je continu gebeld wordt dat je er de zenuwe van krijgt ) hope dat je zwanger bent kun je er lekker mee kappen Gaby: gewoon sudocream op je gezicht smeren en ze zijn zo foetsie Cin: sjaggie de dag beginnen is niet best meis...gelukkig ben je alweer een beetje blij JD: hai meis....blij je weer te zien en dat je internet het weer doet. Naiobi: staat mannetje er ook achter om weer terug te verhuizen? Ikke: nog steeds geen enkele klachtjes hier die ik "normaal" na ei heb heb het alleen super koud de hele tijd en ben super moe...maar zal wel van het huisklussen komen en door de vermoeidheid zal ik het wel koud hebben ofzo...vandaag nestdag dus ben benieuwd of we nog iets gaan merken daarvan
Hahaha Naoibi, ik kan ook niet wachten tot m'n ei er is hoor. Superongeduldig! En de verdinding tussen Nijverdal en Deventer is idd niet best.