Nou de i-net is er niet beter op geworden met ziggo... grom... als dit nog een keer gaat gebeuren blijf ik bij ziggo, want het is goedkoop... whahaha... Over de pukkeltjes... hier is ook een pukkop
Hoi meiden! Alles goed hier? Ben aan het werk, laatste dag dan heb ik weekend! En we morgen een nachtje weg en mn meisje gaat uit logeren. Zin in! Zondag en maandag zitten ook al vol met leuke dingen dus ben even afwezig. En dan volgende week alweer NOD! Vind ook weer spannend! Fijne dag vandaag! xx
@debsje jaah mijn mannetje wil dat ook graag Hij wil dat ik gelukkig ben en dat is dus niet hier in lelystad
ik zie het dat wordt een spannend dagje dan...Gaby, jij en ik lopen gelijk aan elkaar....wie weet alle drie op roze volgende week
gebruik je wel een programa zoals photobucket.com? anders lukt het geloof ik ook niet. ik upload altijd eerst mijn plaatjes naar photobucket en kan dan vandaar de url kopieeren en hier plakken
zit @ werk daar vinden ze dat soort dingen niet zo leuk maar hij staat op mp dus dacht dat het zo ook moest lukken
ik dacht dat gaby haar ei had op donderdag? is zij ook naar de zaterdag gegaan... Het zou zeker wel lol zijn....
Volgens haar banner moet ze ook nog 8 dagen... ben wel nieuwsgierig idd of er in iedergeval 1 van de drie op roze kan...nog beter als alle drie op roze natuurlijk ..we zullen het zien nog 8 daagjes wachten en dan hebben we het antwoord
hahah...dat hou ik niet vol hoor...als ik 1 dag later nog niks heb dan denk ik dat ik het niet laten kan om te testen juist ook omdat ik nooit overtijd ben ( heb er toch 25 liggen dus kan me gang gaan )
ik heb zo'n vage cyclus dat ik ook wel een aantal dagen kan wachten ik heb wel een dilema... ik heb belooft op 11 okt mee naar walibi te gaan...
sixflag's walibi? ai ai dat wordt een probleempje dan als je zwanger bent.....hoe ga je dan uitleggen dat je niet mee de achtgbanen in gaat idd...uumm nee dnak je ik wacht hier wel ik hou niet zo van achtbanen miss? of kun je daar niet mee wegkomen omdat je het juist wel kicke vind? uummm dan ehhh ziekmelden gossie das een moeilijke idd