hoe voelt iedereen zich verder vandaag? ik gewerkt, snot loopt harder uit mijn neus danik vegen kan.. hahaha.. lekker frisjes dus.
ik heb het alleen steeds koud en ben moe...maar dat zal wel van het klussen zijn denk ik. verders heb ik tot op heden nergens "last" van zoals ik gewoonlijk wel heb ( alleen manlief heeft last van mij nu...heb maar een partij sjaggie buien als ik thuis kom hihihihi) maar kan nog komen na vandaag...heb nesteldag vandaag..dus als er niks te nestelen is zal ik waarschijnlijk vanaf morgen wel mijn algemene klachtjes gaan krijgen hahahaha
koud is symptoom ( dat het buiten maar 16 graden is buiten beschouwing gelaten) en dat jij geen steken in bloemetjes hebt, rare dingen die eruitvallen, gevoelige (.) kan ook goed teken zijn he
zo ik ben er ook weer... lekker een warm pita broodje... jammie @ limsel: ik voel me wel goed... beetje moei, maar wel lekker...
das mooi ben zo blij om te zien dat jij gewoon veel kortere cyclus nu hebt gaat nog spannend worden.. jullie volgende week allemaal roze! iedereen heeft ei gevonden, behalve Gieg, die heeft hem gemist maar volgens berekening toch ei ergens gespot en die kan dus ook mooi roze worden!
had ze goed geknutseld deze maand? dan is alle kans aanwezig natuurlijk ookal heeft ze hem op papier gemist
@ limsel: ik ben er idd ook heel erg blij mee, maar mij op roze.... ik moet het eerst nog maar ff zien...
en nog dichter is die weer pff.. moet nog veel doen hier zie ik.. stofzuigen.. iets verliest veel haar hier.. strijken, stoffen.. 2 manden was vouwen.. met oudste naar stad straks..pff.. heb eigenlijk geen zin!
ja joh lim...jij moet rustig aan doen...op de bank met pyamatje aan en kopie thee met een koekje om te soppen erbij en lekker dekentje naar Ophra gaan liggen kijken
*kruipt onder d'r steen vandaan* Kom je ook even bij mij kijken limmeke, ik kan het ook niet aanzien Of heb je er bij een ander thuis geen last van?