Ik ben trouwens een enorme doos. Net tijdens m'n lunchpauze speciaal naar de supermarkt gelopen om tampons te halen. Lunch gehaald, tandpasta...maar geen tampons. :/
Oh ja, wat die achtbaan betreft... Ik zou er denk ik niet ingaan. Ik vind achtbanen gaaf maar ik zou me er toch niet lekker bij voelen. Ik lees er verschillende dingen over. Op de site van predictor staat dat het geen kwaad kan zolang de beugel niet te strak tegen je buik zit, maar ik heb ook al andere verhalen gehoord.
hahah volgens mij zegt jou systeem ik heb ze niet meer nodig dus laat maar liggen die tamponakkes als schoonmaakdrang een teken is zet mij dan maar vast op ROOD hahahaha
tandpasta uit tube.. beetje laten opdrogen en die inbrengen cin neu Nai, geen teken.. eerder beroepsidioterie
Ik kan je verzekeren dat mijn systeem gilt om tampons op dit moment. Ik werd om half 5 wakker van de pijn Boehoehoeeeoeoeoeo ik ben zooooo zielig!
geeft cin knuffel en een kruikje.. misschien moet je eens terug gillen hoever zou je met een vinger een verstopte neus in kunnen gaan ?
hahhaaa eet smakelijk...bedankt Limm! Buikpijn sucks, knuff Cin. (waar woon jij in deventer? ik Colmschate) Ehm....is vergeetachtigheid ook een teken? Oeh voel alweer testdrang haha, dacht over een dag of 6 kan ik alweer testen. Grrrrr