En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha heb een goede maag.... whahaha

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nou ikke niet hahahah...alleen al eraan denken doet me al half over me nek gaan :( hahaha

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    *kots*

ohw ok Cin, heb niet goed opgelet dan.

Zit op werk maar heb geen werk om te doen.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    misselijk is een symptoom :D

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha limsel: je probeert symptomen uit debsje te trekken...

6. debsje1977

ja hoor net als slijmuitneusgattrekkendeenopetendeschoonmaakwoedende .....is ook een symptoom :p

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    iewwww debs.. eet jij je slijm op als je het uit je neusgat getrokken hebt?

gatver... zit gewoon te kokhalsen hier.. nee, dan kan je beter gewoon tot elleboog erin boren hoor.. vind ik toch net iets minder ranzig.. :D

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    hahahahahhaaa gekke wieven

9. debsje1977

WHAHAHAHAHA
    nee dank je ....had vroeger een jongetje in mijn klas zitten die dat deed (lekker zout zei tie dat het was)...echt zoooooooo ranzig vies :( bahbahbah

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ga even shoppen.. tot straks.. en mocht ik pas terug zijn als jij weg bent debs.. tot morgen xx

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou meiden het was mij een waar genoeg ik ga nog ff werken en moet daarna naar het tienerkookcafe... ik spreek jullie morgen... als het internet het doet. ;)

12. debsje1977

shopse! ene koop je niet gelijk helemaal ziek he! hahahaha

tot morgen meis xxx

JD veel pleizer in het cafe!
    jij ook tot morgen weer dan!

13. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Hai iedereen.. Is het nog een beetje gezels of is iedereen naar huis/werk/stad gegaan?

Nog een paar uurtjes vrij en dan heerlijk lang weekend. Morgen eventjes voor cerimonimeesteres spelen en dan eindelijk weer een beetje rust in de tent! :)

14. debsje1977

ik ben er nog..maar wel aan het werk ondertussen ;)
    morgen een leuke dag voor de boeg zie ik :D
    lekker feestje vieren ;)
    hoest met de zenuwe.....al aan het testen geslagen? zie dat je nog 3 dagen moet ;)

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @alice ging het maar zo snel :D

16. debsje1977

mededeling van de directie,

Beste medewerkers,

Op de Algemene Directievergadering is het volgende besloten:

1. De kledij waarmee u zich naar de werkplaats begeeft, moet aangepast zijn aan uw salaris;

-Wanneer u met Prada schoeisel en Gucci kledij rondloopt gaan wij ervan uit dat u meer dan genoeg verdient en dus geen salarisverhoging nodig heeft.
    -Wanneer u pover gekleed bent,moet u beter leren omgaan met geld,zodat u ook zich betere kledij kan veroorloven. We kunnen in dit geval dan ook geen salarisverhoging toestaan.
    -Wanneer u de gemiddelde kledij van Jan Modaal draagt, bevindt u zich in de middelklasse en stelt u het goed.u hebt dan ook geen salarisverhoging vandoen.

2. Familiale dagen en toegestane afwezigheid:

Elke medewerker heeft vanaf heden recht op 104 dagen per jaar. Ze worden ook wel eens 'zaterdag' en 'zondag' genoemd.

3. Middagpauze:

-Magere mensen hebben recht op 30 min., omdat ze meer moeten eten om er gezond uit te zien.
    -Mensen met een normaal gewicht hebben recht op 15min, om een afgewogen maaltijd te nuttigen en alzo op hun gewicht te blijven.
    -Mensen met overgewicht hebben recht op 5min,meer tijd hebben ze niet nodig om een flesje 'slimfast' te drinken en een dieetpilletje te nemen.

4. Zieketeverlof:

Doktersbriefjes worden niet meer aanvaard, als men naar de dokter kan gaan kan men ook naar het werk komen.

5.Gebruik van sanitaire voorzieningen:

Er wordt veel tijd doorgebracht op de toiletten.Daarom is er vanaf nu een tijdslimiet van 3min. ingevoerd. Na deze 3min. gaat er een alarmsirene,wordt het toiletpapier vergrendeld,de deur geopend en wordt er een foto genomen. Na 2 overtredingen zal uw foto uitgehangenworden op het informatiebord onder de categorie: chronische overtreder van het arbeidsregelement

6. medische ingrepen:

Zolang u hier werkt,hebt u al uw organen nodig.Denk er daarom zelfs niet aan om eenof ander te laten verwijderen.Wij hebben u intact aangenomen,elke latere operatie zal dan ook beschouwd worden als een vorm van conactbreuk.

Wij danken u bij voorbaat voor uw loyaliteit tegenover de firma.

Met vriendelijke groet, De Directie.

:D :D :D :D :D :) :)

hahhahaha zag hem in de lounce vond hem erg leuk :D

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @debs whahah ik hou mijn tijd in de gaten op het toilet :D

18. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Hai Debsje jaaaaaaaaa ik ook nog aan het werk :) nog een paar uurtjes en dan zit het erop.

Het wordt mega.. Moet alleen nog even met een stel vrienden bijna 1000 ballonnen opblazen. :D.. Ik ga zeker een feestje vieren een hele medley in elkaar gedraaid van andre v. duin en sugarlee hooper. Ziet er zo gaaf uit met de kleding.. Heb er nu al zin in. Het bruidspaar wil wel een paar stukjes op de bruiloft maar het moet niet 4 uur duren. Het zijn er een paar en daar houd het mee op. Gisteren snel de stad ingeweest.. moest nog laarzen.... STRESSMOMENT!!! Die vrouw die me geholpen heeft zou ook wel gedacht hebben, pff weer een moeilijke klant!!! Had 8 laarzen uit de schappen gehaald, ben naar een mevrouw gelopen en vroeg om van die 8 mijn maat en of ik die even wilde passen... Had zo met die vrouw te doen... maar ik was 1en al stress! MAAR ik heb er een paar gevonden en daar gaat het om :D

Eigenlijk heb ik nog niet echt de zenuwen voor het testen. Meer de zenuwen om het podium op te moeten. Maar dat is gelukkig maar 2 uurtjes hopelijk en voor de rest lekker dansen. Ik denk steeds als ik zou gaan testen of ik dan wel genoeg HCG (of hoe je het schrijft) in mijn lijf heb zitten. Maar als ik test weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Zit mezelf nog een beetje in bedwang te houden om een test te kopen. Maar heb nog echt geen gevoel van ongi ofzo alleen erge zere en jeukende (.)(.). Maar geen steken ofzo van ohw mijn ongi zit er aan te komen... Dus eigenlijk nix behalve mijn boobs dan :D

Hoe gaat het met jou? Woon je al in je nieuwe huisje?

Tsss wat een verhaal weer ;)

19. debsje1977

hahahah die vrouw zal je wel aangekeken hebben zo can ttssss wil 8 paar laarzen passen en loopt er dan met geen naar buiten hahahahah...gelukkig hebbie toch nog leuke gevonden...aan je schrijven te merken heb je er echt SUPER SUPER zin in ;)
    volgens mij gaat het heel erg leuk en gezellie worden :D

Wel lekker dat je gewoon ff geen tijd heb om met wordt ik wel wordt ik niet ongie bezig te zijn.,...zeker dat je geen ongie voor krampen heb heb je daar morgen ook lekker geen last van kun je volop genieten ;)
    Al zou het natuurlijk nog superder zijn als je gewoon helemaal nie ongie gaat worden hihihi...nog ff afwachten geblazen dus ;)

Verhuisd zijn we maar zitten nog zoooo in de rotzooi :( daar begin ik nu wel een beetje genoeg van te krijgen maar ja we moeten nu alles in de avonduurtjes doen dus het gaat allemaal nie zo snel als ik zou willen...maar we zijn een eind op weg de goede richting in iniedergeval ;)

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Meisjes ik moet weer aan het werk, tot later!

Deel Deze Pagina