ik wilde eventueel wel graag een armbandje met robijntjes maar wel 1tje met elastiek ipv metaal sluiting en dergelijke...kan ik volgende maand goed gebruiken Small: kleetjes voor Remmie als ze gelijk had idd
hoiii dames nou ik heb die reddingsboei bijna klaar! hoef alleen nog de datum er op schilderen! nou die sjablonnen waren 10x keer niks kreeg vette druipers dus heb het nu helemaal met de hand bij gewerkt! als hij vanaaf helemaal klaar is maak ik een foto dan kunnen jullie hem ook zien, hij is wel leuk geworden ! ik ga nu ff me ogen dicht doen ben echt kapot, denk echt dat het door de clomid komt ,gelukkig vanmorgen me laaste ingenomen! hoop dat ik het morgen wel allemaal een beetje trek!
zo ik ben terug van de winkel. streepjes dekentje gehaald met 2 lakentjes. lieffie morgen om het matras sturen. ik heb een ledikantje op internet gevonden tweedehands voor lime groen met beuken ofzo. even ophalen en ik ben d'r klaar voor. laat de beeb maar komen. 8) ben alleen eeeeeeeeeeeeeerg moe nu. hang zo nog een wasje op en dan ga ik maar ff rusten......
ja is zoooo leuk en weet je wat ie kost 10 euro 8) ik ben graag op tijd klaar je weet wel waarom he. kijk en misgaan kanhet altijd ja dat weet ik. maar ik kan zelf ook morgen onder een bus lopen. we denken gewoon positief vind ik
het kamertje is al geel met orange en ik ben dus nu van plan dat lime kleurtje erin te verwerken. 8) ik hou niet zo van dat babytjes pastel gedoe. bovendien is het goed voor baby's om veel kleur te zien maar dat weet haast niemand blijkbaar
jep wist het idd al....zoals ik al zei had echt een mega miracle geweest als ik roze was geworden deze maand ...Idd oktober zou mijn "Raak" maand moeten worden....lets hope
hmmm, maar even wortle scoren, munchies beginnen weer...... en duurt nog even voor mijn suikerspin (pas na 16.00)
net als ik vorige maand ook had...kon blijven eten...en nu mag ik op de blaren lopen daarvoor hahahah