Jakkie zeg nog in de rotzooi.. Ben je verhuisd en dan moet alles nog weer in de kasten en uit de dozen.. ieee daar had ik ook nooit geen zin meer in. Denk je 1 doos leeg te hebben komt de volgende doos al weer om een hoekje heen kijken. En het is natuurlijk helemaal balen dat je het alleen in de avonduurtjes moet doen. Dat schiet niet echt op duurt alleen maar langer. Maar keukentje staat nu echt te glimmen en te schitteren Maar is het mogelijk dan als ik ga testen dat ik positief zou kunnen testen of moet ik nog een dagje ofzo wachten.. Tja ik zou het echt niet weten op dat gebied... ben een beetje blond op dat gebied. Heb wel om de ook een DIO zitten.. Zou wel gaaf zijn.. Sta je daar op het podium en vraag om het bruidspaar even naar voren wil komen. Zo voor de grap vertellen dat ik zwanger ben.. Nu denk dat de bruid helemaal gek zou worden?!? en met mij een vreugdedansje even zou gaan opvoeren.. De gasten helemaal raar naar ons kijken hahahaha
sommige testen idd tot zelfs 5 dagen voor nod al positief andere (zoals Juud) pas 10 dagen na nod...dus tja het zou goed kunnen dat je al posi test als je zw zou zijn Werkse nog ff Cin!
Moet toch zo even om tarwekiemolie van dr. Vogel en wat vitamientjes voor mannetje halen denk dat ik er toch maar even 3 ga halen Trouwens dit is de link van de laarzen http://www.ziengs.nl/damesschoenen/pikolinos/18-6619 (als het goed is) Werkse CIN!
Dank je Vond ik dus ook. Dat was ook de 1e paar die ik uit de schappen had gehaald .. Heb stiekum al een zwangerschaptestje gekocht Morgen ga ik maar een testje aan wagen [-o<.
WOW 25 testen pff dat zijn er best veel zeg.. kom ik met 3 testjes aangesleept hahaha maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten die positief test
zo is het maar net ik heb een famverpakking via ebay gekocht...75 ovutesten en 25 zwtesten..hihi kan ik voor een tijdje vooruit scheelt me een hoop geld elke maand weer naar de drogist lopen
Dat is zeker een familiepak 75 testen en 25 zwangerschaptest was in de reclame Als ik nou toch ongi wordt ga ik de nieuwe ronde met de persona aan de gang. Dat kan gewoon met ochtendurine. Dan hoef ik niet steeds mijn plasje op te houden. Dat vond ik deze maand toch een drama. Moet je plassen ga je naar de wc doe je de broek naar benee en dan ohhhhhhh kan nog niet want ik moet plasje ophouden dus broek weer omhoog terug naar bureau en knijpen ma weer Of ik ben gaan zitten en was ik klaar en dan denk ik van ohw shit had het op moeten houden..
WHAHAHAHA......ik weet het...heb precies dezelfde problemen daarmee...maar heb er wat op gevonden na 16.00 uur drink ik niks meer op kantoor...ben om 17.00 uur klaar met werken en dan ga ik gelijk door naar de winkels om miojn boodschappen voor die avond te halen...dan is het rond 18.00 uur dat ik thuis kom en moet (gelukkig) altijd gelijk plassen als ik thuis kom....dan ben ik twee uur verder en kan ik testen
Oemph, luistert dat echt zo nauw, met dat plassen? Ik ga gewoon om mijn normale tijden plassen (= niet elke 5 minuten), en als het dan ongeveer 12 u en 20 u is doe ik een testje... Misschien vandaar dat ze bij mij nooit "eraf knallen"?
Dat is ook nog een oplossing. Daar had ik niet aan gedacht. Had er bijna een natte broek van over gehouden. Collega had een blunder gemaakt bij een klant iedereen dubbel van het lachen, maar ik had plasje al bijna 2 uurtjes opgehouden ja en toen kon ik dus rennen naar de wc, want als ik nog even had gewacht dan had ik dus een blunder dan stond ik in een natte (onder)broek
Gelukkig was je nog NET op tijd op de wc hihihi dan hadden ze echt staan brullen van het lachen als je daar met een beteutert gezichtje en een natte broek had gestaan... Umm veronika: miss idd ook us zo proberen zoals wij het doen dan knalt tie er waarschijnlijk wel vanaf ..ik deed het eerst ook nie maar het geeft idd een beter resultaat als je twee uur niet meer drinkt en dan plast
Het leuke is dan ook dat het telkens herhaald gaat worden dus was allang blij dat ik op tijd bij de wc was aangekomen . Met al die mannen om me heen is dat niet z'n pretje . Gelijk foto's ervan gemaakt natuurlijk en dan in de lengte en in de breedte in de plaatselijke krant gestaan. Nee dat zou geen goed idee zijn geweest. Het luistert niet echt nauw hoor Veronika. Maar ik ging niet testen op mijn werk dus af en toe hield ik mijn plasje wel iets langer op dan 2 uurtjes.
Hey ladies, ik wens jullie allemaal vast een fijn weekend, wij zijn een paar daagjes erop uit, in de zon zitten, wijntjes en pastaatjes eten en oude gebouwen bekijken! 8)
Dank je! Ja idd. (Wel jammer dat we niet rond ei op pad zijn hahaha, maar ik kan nu tenminste wat fijne wijntjes drinken in de ZON.)
Das het andere voordeel dan romantisch hoor lekker saampies naar Italie voor een weekendje....(zou willen dat mijn vent dat us deed om me te verassen ) Veel plezier meis maar dat gaat wel lukken denk ik zo
de persona gebruik ik dus ook en heeft twee dagen geleden weer een ei aangegeven en hopelijk is het weer raak zoals de 1è keer dat ik de persona gebruikte