Italie wat heerlijk! Nu heleamaal. Het is niet te warm en niet te koud! Geniet er van meid Deb nog een half uurtje en dan heerlijk boodschapjes doen! Wens je veel plezier met klussen in de woning! Hopelijk gaat het vanavond maar relaxter en komen jullie een heel eind.. Als ik positief test dan laat ik het wel eventjes tussendoor horen Groetjes Jeanine Ga er nu tussenuit, moet nog eventjes wat afmaken!STRESSSTRESSS
@ Gaby: En die sudocreme kan je dan over 8 maanden gebruiken tegen de luieruitslag @ Debs: Jij hebt gewoon wat rust nodig na de afgelopen weken hard werken! Ei-sprong op neushoogte? Getverderrie Leuke laarzen Jeanine!
Hey gieg meis idd zoals ik al zei ben gewoon moe van die hele verhuizing...maar tja kan nog niet op me luie kont gaan zitten anders komt dat huis nooit af he gaan wel optijd naar bed hoor..dus kan wle lekker lang slapen das wel lekker nu. hoe is het met jou ondertussen? ookop het wachtbankje plaats genomen zie ik
ok meiden mijn werkdag zit er weer op dus ga weer op klushuis aan eet smakkelijk straks allemaal! en tot morgen weer xx Debs
ow meiden ik ben zo vreselijk kwaad ! belde net het ziekenhuis voor de gyn krijg ik die ass. aan de lijn en ik vraag naar me uitslag van me bloed onderzoek ! maar dat wis ze niet ze wis niet wat die getallen betekenen maar om een heel lang verhaal kort temaken zeg ze je hoef pas over 3 maanden weer terug te zijn als de clomid op is (weten jullie nog dat ik belde en dat ik met spoed een echo moest ) nou ik heb 3 kwartier met dat wijf aan de foon gehangen ik heb lopen schreeuwen gewoon ik moest zelf huilen omdat ik zo kwaad werd ! ze sturen me van het kastje naar de muur heb nou maandag een bel afspraak met die gyn die die spoed echo bij me heb gemaakt maar ik ben zo kwaad WAT EEN KUT ZIEKENHUIS !
haha dat zeg je nog zacht uit gedrukt ! ik word harstike ziek van die pillen en hun gaan maar met je om of dat je een nummertje ben ! zeg dat wijf nou van : ik snap dat het lastig is als de kinderwens zo lang duurd daar ging het niet eens over ! pfff ik kook echt van woede !
hey meiden gaby: wat frustrerend is dat zeg!..... zie dat jullie het veel over o-testen hebben gehad vandaag . ik ben nog steeds op zoek naar mn ei.... maar wat ik zou vreemd vind, ik heb gewoon elke dag een licht streepje. vorige maanden had ik als ik heeeeeeel goed keek ook een licht streepje, maar nu zit er echt al een week een streepje die je gewoon in 1 keer ziet.... Als ik hem vergelijk met de test waarvan ik vorige maand dacht: nu komt mn positieve test eraan, dan is hij nu gewoon elke dag zo..... Wie heeft dat ook? En hoe werkt precies zo'n persona? groetjes jolan
@ Veronika: mag ik met jullie mee? @ Gaby: ze weten daar ook niet wat ze willen, erg frustrerend voor je! @ Naiobi: Klingel heeft Klingelman opgehaald van het vliegveld vandaag! @ ehhh, ik weet niet meer wie, maar: leuke laarzen! @ limmeke: gij viespeuk!
heb ondertussen al bijgelezen..niet veel bijzonders gebeurd Hier hele dag stekende en brandende ogen gehad van slaaptekort.. pffffHoop dat ik vanavond snel ik slaap kom! Net collega met beebje op kantoor..alhoewel beebje..8 maanden... aaaawwww wat een schatje... Wil oohhoooooookk.. En iedereen zeggen ohh wat vind ie je leuk, ja je moet ook maar snel euhhhhh.....
ben ik de viespeuk.. dat debs dat slijm gewoon opeet, daar hoor je neimand over! rustig doortesten jolan.. doe je 1 keer per dag? jeetje gaby.. wat een K ziekenhuis.. knuf meis.. wind je niet op.. stress is niet goed voor je!
*newsflash* Zodra mannetje thuis komt vanavond, pak direkt mobiele telefoon af. Uit onderzoek is gebleken dat bij het gebruik van de mobiele telefoon de kwaliteit van het mannelijke zaad drastisch afneemt! Voor het hele artikel: http://tweakers.net/nieuws/55787/mobiel ... perma.html *einde newsflash*