ja ik test 1 keer per dag, maar hij is al de hele week een lichte streep, zal proberen een foto te plaatsen.....
hmm is idd nog heel erg licht..zit nix anders om dan door testen.. kan morgen ineens knal posi zijn..
@Jolan, ben helemaal geen kenner maar als leek denk ik dat je ei nog moet komen, in aug was ie op 30e het donkerst en ik denk dat je piek voor deze maand dan nog moet komen. Wat denk jezelf?
denk het ook hoor, mn temperatuur geeft ook nog geen verhoging aan. ik ga gewoon door met testen en dan afwachten.... we kunnen niets anders he mn buuf is gister bevallen, vind het toch wel moeijk hoor, nu we zelf ook bezig zijn :s
je temp mag pas verhoging aangeven als jij al minimaal 1 dag eerder een vette test in handen hbt gehad komt goed hoor jolan.. ook met jou
zo maar eens aan eten beginnen, mannetje was vergeten te bellen dat die nog niet onderweg was.. nou.. krijgt die *ping* maaltijd vanavond.. geen zin om op hem te wachten
Hihi weinig nieuws? Groot nieuws, Ik lees dat Smallville ongi is geworden Heb ik geloof ik nog nooit eerder zo gereageerd toen iemand ongi werd @gaby, temp is looking goooooood! @pixie, knuffel, succes met werk, goed idee van Small om te overleggen op werk misschien? @limmeke, beetje ziekenboeg bij jullie? @Jedid had je al gemist gister, hoe is 't nou? Oei..... 8banen? @Cin, knuff, al weer wat blij-er? Heeey wat lees ik nou, Deventer? Zeker stappen bij Oosterlaar oftewel Leeren Lampe, is helaas dit jaar gesloten, ben er ook heeeel vaak geweest. @Naiobi, hihi jij ook bij Lampe? Grappig zeg @Debsje, spannend hoor, @alice, klinkt leuk, veel plezier! Jij ook Deventer, veel uit de buurt hier zeg. Gezellie. Hebben een gloednieuwe kraamsuites in Deventer ziekenhuis he. Altijd handig @Yinthe, he jee, jij ook nog niet echt veel beter? Knuff en beterschap @limmeke en debsje, GADVER! @jeanine, spannend morgen testen! En ook veel plezier morgen @veronika, oww klinkt super zeg, veel plezier! @gaby, sjonge jonge wat een nitwits zeg daaro. Hopelijk gaat het maandag beter @limmeke, heeej ei onderweg \/ Hoop dat ik niemand vergeten ben..........
nou dames.. ik heb het gered vandaag. op het nippertje.. ben een half uur eerder weg gegaan.. is ook zo leuk op ons werk.. haha... doe we allemaal weleens maar vanaf 15.00 (na vegadering) was het moeheid en gapen ingeslaan. ben ik op de fiets gestapt en even post voor clienten weg gebracht even frisse neus halen.. heeft ietsjes geholpen.. over het rooster.. is alleen deze week zo druk.. heb namelijk weekend geruild.. meestla werk ik niet meer dan 3 dagen achter elkaar.. zelfs 2 dagen achter elkaar is soms het geval.. maar mijn collega (als enige) weet dat ik zwanger bent ..en ze doet de roosterplanning dus.. handig! ik ga even koken nu.. *gaap*
Hoi meiden! Ik kon ff snel langs om te vertellen dat we vandaag een mooi garnaaltje hebben gezien! Moest naar de VK vanmiddag! Was super om te zien! Het hartje klopte duidelijk.. ze kon hem / haar alleen niet duidelijk op de foto krijgen (dwarsligger, nu al haha).. Dikke kus
ben nog steeds blij dat ik ongi ben ben zelfs gefeliciteerd door ouders en zusje, vondne het ook feestelijk en dus en felicitatie waard @ Veronika, fijne daagjes in de zon, geniet er lekker van @ Bowen, vind het heel fijn dat jullie blij zijn met mijn ongi hoor @ Gaby, nou dat ziekenhuis van jouw snap ik ook niet meer.... hopelijk heeft gyn snel duidelijk antwoord, grrrr @ Jeanine, wow wat een super laarzen zeg
@ Remmar, das goed nieuws, wat fijn dat vk meteen echo heeft gemaakt (hier worden alle echo's in ziekenhuis gemaakt)
ik moet naar een screening bureau voor mijn echo blijkbaar.. 2 weken na mijn intake.. dus pas in november.. is zo ver weg...hehehe