pfoeeeee net even schoonmaakwoede.. Toilet, badkamer en beneden en boven gestofzuigd... En nu even zitten...
ohja meiden..even advies nodig.... dinsdagmiddag posi ovutest... savonds toen geklust, woensdagavond ook... is het zinvol om vanavond weer te klussen? Het zo totaal geeeeeeeeeeeeeeennn zin
daar ben ik ook wel van overtuigd, alleen de vraag is wanneer en aangezien ik erg slecht tegen onzekerheid kan hahaha. Heb het er net nog met mn mannetje over gehad. Hij maakt zich totaal niet druk en ziet wel wanneer het goed komt, maar ondertussen zie ik alleen maar zwangere buiken/ collega's en bekenden :S jouw ei komt eraan? ik dacht dat hij al gweeest was?
yup jolan, posi ovu was 14e.. maar gaf net weer een donkere streep.. bijna net zo donker als controlestreep. kan je hier komen schoonmaken natjes? ben zo moe.. en zo gammel, dat ik even geen zin kan opbrengen. je hebt op juiste momenten geklust hoor meis.. dus je hoeft vanavond niet als je geen zin hebt
nee serieus ik kookte echt van woede vanmiddag pff als ik bij die balie had gestaan was het niet goed gegaan :x wie denken ze wel dat ze zijn , euh ik hou maar weer op het komt weer helemaal naar boven :x maar ga je van het weekend ook testen ? damn ik ben vant weekend niet online ben wel benieuwt
aaaaaaaaaah lim wat spannend! Zie je toch nog dat ik gelijk ga krijgen met flubberbuik en lekkende (.)(.) in je jurk... ! @pixie: schoonmaakwoede omdat huis een grote puinzooi was en hubbie er niet aan begint..en omdat ik mezelf moe wilde maken zodat ik vanavond wel bijtijds in slaap val...
Gezellig samen op tijd naar bed zeker 8) Nog even en dan is alles aan de kant en kan je op je hangbank gaan liggen luieren Ik ben ondertussen nog steeds moe en kan morgen bellen voor de uitslag van de onderzoeken. Ben benieuwd of er iets uitkomt.