Ik temp nu 2 maanden en de vorige leek ook een achtbaan, maar was niet zo erg als deze. Heb meer aan de ovu-testen, ook al krijg ik daar geen posi test mee.
en niet lullig bedoeld hoor haha maar ben je ook een beetje ziekjes ? want je heb af en toe zo'n hoge temperatuur
ging je nou nog naar de gyn ? sorry dat was jij toch ? want dat is mooi kut als je je ei niet kunt vinden
Hihihi deze vraag verwacht ik al de hele tijd! Niet lullig hoor Ik heb altijd een hele hoge temp, dat is al zeker 2 jaar zo.
gabyyyy is zwanger Natjes is zwangerrrrrr giegel is zwangerrrrrrrrrr debsje is zwangerrrrrrrrrr jolan is zwangerrrrrrrrrrrrr de rest ooooooook zwangerrrrrrr
dames, hoe gezellig ik jullie ook vind, ik leg mijn rillerige lijf een verdieping hoger neer slaap lekker
oooohh stomme ikke dames ik kan niet met jullie testen ik moet op mijn nod testen van de gyn want als ik een positieve test heb moet ik met 5 weken meteen een echo!
whaha dacht dat jij op bed ging liggen ik kijk wel want mijn nod is als het goed is op vrijdag dan kan ik altijd nog maandag bellen , maarja bij die gyn zijn ze niet zo snugger :x
ik ga ff de zooi hier opruimen en dan lekker op me bedje liggen as the world turns kijken haha tot morgen doeiii
hahahaha ja joh gezellig, iedereen zwanger lijkt me wel lache ik ga slapen meiden dromen van mn ei .... welterusten!