mogge dames, Uitermate slecht geslapen.. zo misselijk als... en ik hoest mijn longen inmiddels in kleine stukjes naar buiten.. Moet nog 4 uurtjes gaan werken, maar geloof niet dat ik het ga opbrengen.. aan andere kant.. me weer ziekmelden.. pff.. hoest met iedereen verder? bijna weekend jaaaaa!
Mjah, vind het gewoon niet fijn om me weer ziek te melden nadat ik woensdag beter ben gemeldt. Maar heb koorts ( gisteren een thermometer aangeschaft en mijn temp ligt 2 graden hoger dan normaal), krijg geen lucht, misselijk, veel slijm, van die groene brokken die je ophoest, keelpijn en door dat gehoest vind rug ook dat die moet blijven zeuren. ach ja, wat kan me gebeuren? dat ze me in dec geen verlenging geven.. nou, dat zien we dan wel weer. hoest met jou? al opgeknapt?
hier eindelijk hele nacht weer geslapen.. Alleen nog wel zo brak als wat... en heb keelpijn ! Virus blijft wel in de bus hangen zo zeg!
jep! Tot 4 uur... maja moet maar even. Eigenlijk moet er een mailing uit. Die al 4 weken ligt te wachten ivm allemaal dingen die ertussen kwamen... Doe gewoon lekker relaxed.. zijn maar met een paar man op kantoor..das dus wel lekker!
laten we eerst maar eens NOD/WOD afwachten. aangezien ik 16e pas ei heb gehad, verwacht ik dat NOD later is deze maand.
Okee zal niet zo opdringerig zijn Als je dan toch wat met testen.. 8 oktober is mijn grote dag! hahaha
neej das echt te vroeg..alhoewel ik 1 okt naar fertiliteitsarts moet...als ie dan bloed gaat prikken, wie weet is er dan al hcg te zien hahaha
Heb van half 10 tot half 7 geslapen.. genoeg uurtjes ingehaald dus! En inderdaad bijna weekend! Moet mezelf nu echt schop onder me kont geven..zit nog in badjas en moet 8 uur de deur uit.. Maar heb geen zihiiinnnnnn