haha weet je wat hij trouwens nog meer zei over die littekens je littekens gaan ook nog lekker uitrekken door het groeien van je buik als je zwanger ben dan zijn ze nog groter nou , euh, bedankt voor je lieve woorden maar ze worden miss met de jaren wel minder maar nu ziet het er echt raar en heel hard uit
Gaab...straks hebbie geribbelt buikkie na je zwangerschap....dan zie je er helemaal niks meer van door de straie ohh rems gaat tie naar buiten ploppen? komt dat wel weer goed dan of blijft dat nu zo?
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar, want ik heb een litteken van de operatie horizontaal op mijn 'buik'. Dit zit een stuk onder mijn borst maar gaat dan helemaal uitrekken als ik zwanger wordt. De twee andere littekens in mijn zij maken me niet zoveel uit en zijn ook kleiner.
straie.. praat me er niet van.. haha.. haha.. nog niet, maar komt nog wel, denk ik.. Jewel, plopt daarna wel weer naar binnen.. (hoop ik )
ooohh hebbie idd straie rems? hier nog geen streepjes te zien...maar wat nie is kan nog komen he..net als een ploppend naveltje ...hoop nie dat dat zeer doet trouwens
had ik al.. (van pubertijd en daarna ben nogal wat kilo's aangekomen nadat mn mams was overleden.. ) en ben er blijkbaar gevoelig voor, want zit er helemaal onder.. heeeeel charmant.. maarja, wat doe je er aan?! En die worden nu weer zichtbaar dus, door mn buikie.. achja.. als dat t ergste is hihi.. zo'n ploppend naveltje voel je niets van hoor! haha... die rekt gewoon met de rest mee
ohh gelukkig dat je daar niks van voelt dan ooh zulke straie heb ik aan de binnenkant van mijn bovenbenen vanwege snelle aankomen vroeger...maar tot op heden op buikkie nog niks te zien....en idd als dat nou alles is...moet je kijken wat voor moois we ervoor terug krijgen
remmie ik heb ook al staie , komt ook van de pupertijd maar die zitten vooral op me heupen.. meisjes ik ga alvast afsluiten.. ik ga zo lekker me pilletjes clomid innemen slaap lekker xx
haha.. daarom! das wel het laatste waar je mij over hoort hoor! Ach, zebraprintje kan ook best mooi staan, toch?! haha
Trusten Gaby! Vanmiddag moest mijn oudste uit school even naar de buuf/vriendin omdat ik weg was met de jongste. De oudste had tussen de middag haar nintendo al naar de buuf gebracht en toen ze weer uit school kwam wilde de buuf ook nog wel even op de nintendo en ging mn dochter bij de baby van één maand oud zitten. Ze vond dat de baby uit de box wilde en uiteindelijk kreeg ze het voor elkaar en mocht de baby bij haar op schoot. Ze heeft haar ook een flesje gegeven en vond het geweldig. Nu zei ze tegen mij later, dat ze elke dag even naar de buuf moet want dan kon ze verder op de nintendo.......oftewel, mn dochter is gek op de baby en wil elke dag met de baby op schoot zitten Het wordt dus echt tijd dat ze een broertje of zusje gaat krijgen!
Wat lieffff Gieg ...volgens mij gaan die twee meiden van jullie helemaal uit hun dakkie van blijdschap als ze broertje of zusje erbij krijgen hihi...oudste is al echt een moedertje zo te horen
Zeker weten! De oudste vind het het leukste denk ik en is sowieso altijd al heel erg zorgzaam geweest.
Wat lief van d'r Gieg. En wat een verrassing straks voor ze Ik ga afsluiten hier, morgen bezoek dus tot donderdag denk ik! dikke knuf voor iedereen!