knuffel voor iedereen... ik ben plaatsvervangend sip en shock van/voor cin, mok... *knuffffff* ook hier nog x.. maargoed: nu je hulp gaat krijgen, nemen de kansen op een snelle beeb toe! en wat betreft het lange wachten? ik zou zeker bellen of dat allemaal een versnelling hoger kan, 8 mei uitleg is echt sooooo veel te laat! dikke knuf ook voor stoere nikita en fem, milkje met hsg-zenuwen, voor weetal-giegje (nog even vergaderen trouwens: elke komt ook met oto, die klapt m hier neer (is snelweg op/af, makkelijker dan meppel),en de hele rest. @elke: morgen hebben we elkaar gesien! spannend he! *lekker sushi eten in leeuwarden, en heel hard gillen, komt vast helemaal goed* SMAK!
Meisjes, jullie hebben teveel geschreven! Staat er ergens een mooie samenvatting, of heeft iemand er een voor mij? Heb alleen meegekregen dat er het spookt op MMM? Eng! Al opgelost? en Cin, slecht nieuws bij gyn? Of alleen onduidelijk nieuws? Gradientcentrifugage is volgens mij dat een reageerbuisje schuin, dus onder een helling in een "centrifuge" oftewel ronddraaiende apparaat wordt gezet. Dat draait dan rondjes, waardoor de inhoud van het buisje wordt gescheiden in verschillende gebieden. Neem aan dat ze zo de goeie van de slechte zaadjes van elkaar scheiden.
Ik vind het ook goed om naar jou te rijden Maakt mij niet uit Heb je mijn msn-adres nog? Veel plezier samen morgen!
gradient= verschillende lagen aanbrengen op basis van bepaalde eigenschappen (bv soortelijk gewicht, grootte) centrifugage=centrifugeren=afdraaien. zwaardere zaken draaien moeilijker af (of andersom, hmz, ik werk op een lab?!), waardoor je de verschillende gradienten krijgt. edit: onee, het is afdraaien over een bepaalde gradient van een andere stof, waardoor stoffen van dezelfde dichtheid bijvoorbeeld toch gescheiden kunnen worden op grootte (dus goed bewegende zaadjes kunnen gescheiden worden van de slechtbewegende).
ppff wat is dat saaaaiiiii zeg de hele avond in je upje in de huiskamer zitten.....merk wel weer dat alleen zijn voor mij echt alleen overdag is weggelegd dat ik het heerlijk vind dan ff tijd voor mezelf te hebben maar s'avonds vind ik het toch wel fijn als ik iemand om me heen heb ben toch wel slecht in alleen zijn (nog steeds) Truste Remsie!
waar is daaf dan? trusten remsel samenvatting voor veroon: cin had niet zo goed bericht van gyn maar mag pas in mei terug? natjes: kat is ziekjes en bij dierenarts, niets gehoord over uitslag nai: had mooie echo lim: buthut onder voorbehoud verkocht female: nikita hapt al zelf naar borst en drinkt zomaar al der melk op! en verder ben ik het kwiet
@gieg: ook duf, nooit iets meegedaan met joe msn adres! maar nu wel.... we kunnen ook op een louche carpool meeten hoor, even vergaderen.. @vero: haay hoest met joe? @rest: smak!
die ligt al vanaf half 8 op z'n bed...was afgepeigerd door de pijn..en de tv en licht hier was te fel voor hem dus is tie naar bed gegaan dus is wel thuis maar is toch anders voor me gevoel...dom he ...kan erg slecht tegen alleen zijn s'avonds.....( ookal ben ik het niet echt nu)
jeps....dokter heeft hem nog een ander receptje meegegeven maar was volgens doc een fikse oogontsteking...wat eerst nog erger zou worden door de medicijnen alvorens het beter zou worden..dus daar is tie nog wel ff zoet mee thanks Tisch,,,,,daar hebbie gelijk in we hebben 4 jaar 24/7 samen gewerkt en gewoond
trusten milk duik dan lekker naast daaf in bed... vind er ook nooit wat aan om savonds alleen te zitten.. is net of het dan allemaal net wat stiller is dan overdag