ut zou wel een verklaring kunnen zijn wrom jullie al zo'n tijdje bezig zijn ...maar geduld meis,,,,,,jullie krijgen ook pracht beebjes hoor ..met of zonder beetje hulp
Ja he beebje komt eraan. I know it! Debsje ik ga afsluiten ik moet nog 130 pagina's doen en ik ga over een uurtje naar bed. tot morgen! Knuffie
ik ga ook afsluiten idd....nog ff laatste stukje gordon kijken en dan oogjes sluiten toedels en slaap lekker voor strakkies! jij ook gieg! knuff
hey meiden... wat een commotie op mmm. Nou ik ga helemaal af op jullie instincten. Man man man, ik ben moe. Zaterdag staat al wat dichterbij nog 4 dagen. Over de meeting. Ik heb echt even antwoord nodig op mijn vraag. Kan iemand mij daar even over sms-en. Ik weet namelijk niet wanneer ik weer kan mailen etc. Ik moet het echt afleren om na 12 uur nog te gaan internetten. ik heb geen idee wat er gaande is. Zou iemand mij in een mailtje kunnen duidelijk maken waar jullie mee bezig zijn. Ik heb op dit moment geen tijd en vooral geen energie op te lezen enzo. over mmm... volgende week ben ik gewoon thuis en heb ik ook geen scriptie rommel. Ik ga het huis soppen en vlaggen en daarnaast ga ik met mmm bezig zijn. Gieg, natjes en klingel... ik zou jullie heel graag even spreken. We kunnen het even zaterdag bespreken enzo, want ik heb een aantal dingen over de achtergrond van de site die we denk ik even moeten doorkletsen. Het kan ook later, maar toch dat jullie het even weten. ZIJN ER DINGEN NIET MOETEN WORDEN VERANDERD: ik zie regelmatig mijn nick voorbij komen... geen probleem, maar mail mij even als je iets wilt veranderen. (of naar gieg, natjes of klingel) kan kunnen we kijken of we het kunnen oplossen. Dikke knuf van een zeer vermoeide Yadi die nu echt haar bed is duikt...
yadi slaap lekker meid! @all: goedemorgen meiden! @cin: wat een tegenvaller zeg dat zaadonderzoek.. wel 1 voordeel.. je weet nu waar het aan ligt en er kunnen nu letterlijk gerichte stappen ondernomen gaan worden! @ de rest ben het echt weer kwijt allemaal, sorry! @hier: 175 euries lichter na poezel ophalen.. moet vanmiddag weer terug met der.. eten heeft ze tot nu toe binnen gehouden met dank aan misselijkheidonderdrukkende tabletten..dat beest lijkt verdomme wel zwanger
of course was om 2/3 uur al wakker doordat ik misselijk was.. nog even in slaap gevallen en om 6 uur weer wakker.. Zit tijd in de gaten te houden, half uur na tablet mag poes pas eten.. moet even wachten met douchen enzo. Moet erbij blijven.. dus zit nog wel even..
zie dat je beebiesite hebt gemaakt? cool! Ben je al wat geruster eronder? En je moet niet teveel googlen meis, wordt je alleen maar ongerust...
Ja, heb inderdaad een beebiesite gemaakt! Ik voel me weer wat beter eronder gelukkig, ik moet ook niet zoveel nazoeken, maar ja, denk dat dat er gewoon in zit, als verpleegkundige zijnde...
heb berichtje geplaatst in je gastenboek Poezel gaat wel.. ze is actief.. De andere is alleen pislink en blaast en gromt als een gek naar der. Ze ruikt nu anders en dat moet ze niet hebben.. Duurt nog 2 dagen maarja.. Moet maar..
Succes met poezel vandaag! Ik moet dr vandoor, ff doggie uitlaten en dan naar mn werk, anders kom ik te laat! Tot strakjes!