hier net als scheidsrechter tussen het eten van de twee katten gezeten.. gelukkig allebei eten op.. nu ik nog.. haha
haiii vroege kippie's... bleh, gisteravond dus de clomid ingenomen maar ben nu kots misselijk al wakker... Maar ik heb gelukkig geen hoofd pijn en ook niet duizelig en vlekken voor me ogen, dat scheelt weer
Morning ladies.... was echt belachelijk vroeg wakker, 5:45 Debs, je hebt mail! Ben benieuwd wat je ervan vind... de rest: knuf allemaal
Morgen meisjes vandaag weer een drukke dag. Straks bij mijn chefin op kraambezoek En ook nog even proberen bij te lezen hier.
morning *komt slaperig binnen* 6 keer op vannacht .. en maar geslapen tussen 2 en 8. niet mijn stijl pretecho vandaag @cin heb zo te zien wat belangrijks gemist van jou gisteren. ga even opzoeken @natjes gefeli met je zwangere poes haha.. wel dure grapje zeg @mmm heb wel een en ander gelezen wat aan de hand was.. snap weereens niks van hoe en wat.. maar klinkt allemaal even schrikken en paniekerig!
oh cin.. meis. had op betere nieuws gehoopt voor je, maar gelukkig zijn er manieren ne zou je met IUI aan de slag. gelukkig ben je in de bus niet alleen en kan je delen en vragen enz enz. snap dat het even als schok komt, je kan je overal voorbereieden maar ben toch nooit helemaal voorbereid. laat de tranen even maar lopen. 8 mei pas uitleg? das wel ver weg nog ..ik zou er niet mee doen... zou dringen op eerder.. *dikke knuffel* en trouwens jij ook gefeli met je mans verjaardag maandag @lim ik zie dus dat je je buthut hebt verkocht onder voorbehoud. gefeliciteerd! moet wel tot zekere opluchting zorgen.. nu moet het ook doorgaan natuurlijk!
Jeeeeetje, jullie hebben lopen lullen zeg! @Cin: dikke knuff voor uitslag. Begrijp je teleurstelling @Lim: voorzichtige proficiat. Meestal lukt zo'n financiering wel hoor. 3 weken is formaliteit. Tenzij het natuurlijk een notoire laatbetaler is die nergens meer een finaciering krijgt. Maar dan zal ie ook wel niet op een huis bieden... Verder nog niet bijgelezen, want geen tijd (en geen zin ) Vannacht heeeeeeel raar gedroomd. Liep op straat en vliezen braken. Vlug hotel ingelopen (was in vreemde stad) en daar binnen half uur zelf bevallen. Geen moeilijkheden en geen pijn Kind ingepakt en meegenomen in handtas Op die manier wezen shoppen voor auto's Uiteindelijk tas ergens laten staan bij zo'n autodealer... Oké, wat betekende dit nu weer? Dikke knuff voor iedereen die het nodig heeft, inclusief mezelf. Dit wordt lange dag... Nu effe op MMM kijken voor vervolg commoties
Mornung Mila....hij is super zover....moet nog ff printen maar dat kan pas als baas de deur uit is hier..nog half uurtje wachten ben benieuwd of je de binnenkant ook zo mooi krijgen kan kan er niet over uit hoe mooi het eruit ziet nu... zal stijf mijn mond houden verders anders hebbie straks van alle zwangere busdozen de vraag ahhhh Mila wil je me helpen maar tot nu ben ik er heel blij mee Klingie en Elke....Lekker gezellie doen saampjes vandaag ...veel plezier meiden! Pix: solly dat we net allemaal weg waren gisteravond toen je ons nodig had meis dikke knuff! WHAAAA nog maar 3 dagen
oh geeft niet meid. kan gebeuren. ik heb hier wel even paar traantjes gelaten. begin zo te twijfelen over mijn profesionaliteit savonds. kan het hormonaal niet allemaal zo goed hebben .. vanaf 19.00 tot 21.30 lijk ik het niet aan te kunnen alleen... met alle ramp verhalen, mogelijke conflicten en verdriet van dag van bewoners .. voel me dan erg betrokken en opvliegerig en vind moeilijk en slopend om mijn eigen emoties in bedwang te houden... dat moet dan thuis uitkomen... heb dan het gevoel dat ik mezelf in kantoortje wil opsluiten om mezelf te beschermen tegen de emoties van de bewoners 3 dagen.. ik heb er ZIN in!
valt mee hoor, heb 2 buikoperaties gehad en van die streepjes zie je bijna niets meer, in mijn album staat een foto waarop een van de grote littekens te zien is maar geen van alle zijn uitgerekt tot nu toe
heb ook zo'n zin, eerst even wachten tot schilders er zijn (weer te laat...) en dan naar visboer voor mannetje en dan komt hij thuis en mag hij de hele dag met schilders zitten en ga ik lekker in bussloo liggen genieten!
Ik voel me er ander meeeeeer dan klaar voor. Ben niet meer geduldig om te wachten. Het moet stoppen! Oké, nu echt weg hier, want ben mezelf alleen maar aan het opnaaien. Misschien tot later vandaag. Sorry lieverds...
@ Cin, jeetje, das toch even schrikken zeg, toch niet wat je had verwacht. Maar Cinman was ziekjes.... tja, dat zou toch eengrote factor kunnen zijn. @ remmie, nog heel even werken en dan fijn verlof @ Gabbeltje, ja duurt lang voordat littekens weer mooi zijn. Je hebt er toch een een soort creme voor, zodat ze mooi genezen....? @ Straie, Hier tijdens vorige zw niet gehad, ik al heel trots, maar tijdnes het persen er toch 4 in geperst. Nu al niet meer zichtbaaar. Tot nu toe geen nieuwe. @ Giegje, ha ha ha, leuk bedacht van je dochter, de buurvrouw moet gewoon elke dag op de Nintendo @ klingeltje en Elke, veel plezier vandaag, jammie, me like Sushi @ Debs, hopelijk slaan deze medicijnen snel aan bij Daaf. @ Pixie, pfff, das echt niet fijn, niet fijn dat je niet normaal kan slapen. @ Juudje, wel erg rare droom, met pasgeboren beebj evoor auto's shoppen