van mila's nieuwe kaartje nog niet...maar wel van mijn eigen gefabiceerde kaartje en die vond tie helemaal lief al is Mila der kaartje veeeeeel mooier trouwens ben er helemaal mee in me noppies ... over de namen zei tie niks ook niet dat ze het niet werden...dus ik heb voor de namen nog alle hoop
veel plezier van Pixje met pretecho @ Debsje, geen commentaar op naam is goed En wat leuk dat ie je eigen kaartje al leuk vond. Straks mooi kaartje met jullie namen
@pix veel plezier met de pretecho @debs wat leuk dat je in je nopjes bent met Milla's kaart @bowen hoe is ie vandaag ?
Ja ik denk dat Mila zelf ook zoiets moet gaan beginnen...ze is er echt waanzinnig goed in...als ik zie wat hun vragen voor hun ontwerpjes.en daarna moet je zelf nog naar de drukker dus ze maken er geen kaartjes van alleen de ontwerpjes. daar is echt flink centjes in te verdienen als je er goed in bent ....al krijgen wij busdinnetjes dan wel fikse korting toch mila
Heej Nai, Ja gaat goed, vind het beetje spannend vandaag want vandaag valt kaartje bij vrienden op de deurmat! Hoe gaat ie met jou? Heb net je echo bekeken op mmmmmmmmoooi hoor!
Goeiemorgen meiden! @Pix: veel pret-echo plezier vandaag! @Cin: knuffel @elke en kling: veel ontmoetingsplezier vandaag @nikita: veel borst-drink plezier vandaag ;D (ook voor mij zelf natuurlijk) @Striae: daar ismijn buik niet groot genoeg voor geworden in die 31 (kleine) weken. @rest: knuffel, sorry dat ik zo vergeetachtig ben @Milla: lief van je dat je debs zo blij maakt @tuin: maandag komt de tuinman je mooi maken zodat nikita's feestje ook een beetje buiten plaats kan vinden als ze thuis komt! @koffie: ik ga je NU maken
@ Nikita, veel borstdrinkplezier met Nikita vandaag hihi Owww, das leuk, straks feestje in de tuin als ze thuis komt
Pix, veel plezier bij pretecho! Ik vond hem met 28 weken erg duidelijk en leuk! Debs, jij hebt andere naam in je hoofd als je man? Begrijp ik dat goed?
heeft pixman en ik ook over nagedacht om zelf samen geboortekaarten te gaan ontwerpen en websiteje op te richten. komt wel alleen veel bij kijken voor het drukwerk.. dat is wat eigenlijk veel tijd en energie kost. en moet je in samenwerking zijn met een drukker.. veel kosten gaan uiteindelijk dus naar drukker en niet naar ons
Goeiemorgen Leonie uum ja dat klopt....dus heb ik om hem tegemoed te komen zijn naam achter de mijne geplakt op het voorbeeldkaartje .,...en daar zei hij niks over dus vandaar nog alle hoop....kan ook echt nie meer op een andere naam komen dan die ik in me hoofd heb.....die naam dat is ze in mijn beleving al helemaal...zie der in me dromen al lopen tussen der papa en mama in op het strand ops;
vandaar dat die site waarschijnlijk alleen ontwerpjes maakt kant en klaar en je die dan zo kan inleveren bij de drukker maar is idd geen slecht idee dat eens wat meer te onderzoeken hoe haalbaar het is. dan is het geboortekaartje echt helemaal zoals jij wilt ipv uit boeken en die tig andere mensen ook hebben gebruikt of gekozen.....ons kaartje is dus ook geheel de onze dat vind ik wel een super leuk idee eigenlijk
Sorry inderdaad goede morgen! Oh, dan is idd geen reactie erg positief! Pixie, je zou ook op geboortepost.nl kunnen kijken om zelf een kaartje te ontwerpen. Maar ja, mila is vast niet te overtreffen. Ga me even fatsoeneren, zo meteen komt thuiskapper. heerlijk!