goede morgen dames balen lim dat je je niet zo goed voelt werkse iedereen ik ga vandaag weer verder met mn ei zoeken , mn temp was vanmorgen weer hetzelfde..... groetjes
tja het is idd balen ziet er naar uit dat afgelopen 2 maanden zich weer gaat herhalen..... nu kijken hoe het met mn temp gaat, wanneer die aangeeft dat ik mn ei heb gehad. en tussendoor natuurlijk gewoon klussen hoewel ik af en toe echt geen zin heb:s , maar ja.....wil het ook niet laten schieten
nee idd want dan baal je weer dat je zomaar een maand heb verkloot dus je temperatuur allanger ? zoja heb je toen wel je ei gespot ?
nee ik temp deze maand voor het eerst, heb wel al 2 maanden o-testen gebruikt, maar dn weet ik niet precies wanneer ik mn ei heb.... dezelfde dag, een dag later, of twee dagen later?
ja dat kan idd een dag later zijn of 2 maar het kan ook een paar uur later zijn ik had een positieve ovutest om 3 uur en voelde hem toen s avonds al springen
Moggel dames Hoe is 't hier? Limmeke, je hebt je wel ziek gemeldt neem ik aan!?! Kan echt niet hoor, nu gaan werken. Je maakt andere mensen ook gewoon ziek en dat wil je toch niet........*probeert op geweten in te praten* Voor de rest werkse en ik ga lekker even uitleven op sportschool, zal wel op mijn donder krijgen want afvallen gaat sinds de vakantie niet meer goed .......... Nu ik erover nadenk, sinds ik hier mee bezig ben....................
Morgu allemaal! limmetje: dit kan niet hoor meis...luister naar je lichaam als je maar door blijft kaggelen dan wordt het straks nog cronische ben je nog verder van huis...meld jezelf nou maar gewoon ziek en blijf ziek totdat je weer helemaal opgeknapt ben....laat ze de rambam maar krijgen op je werk en ook niet nerveus laten maken doordat ze je continu zitten te bellen...gewoon je klep opentrekken Hier verders alles okidoki....nog steeds geen klachten. heerlijk is dat om klachtvrij te zijn na ei
bel planning en zeg: krijg de rambam en de groeten van debs heb me ziek gemeld, zit nu weer te wachten op dat telefoontje van coordinator...en dan ga ik naar bed, bank is bezet, ligt jongste nog steeds op. zie je wel dat ik af en toe luister naar jullie? Jolan,op welke dag gaf vorige maanden je ovu ei aan dan? debs: helemaaaaaal noppes klachten? zelfs geen PMS? gewoon nix?
goedzo meis tis niet erg om af en toe naar je dinnetjes te luisteren uumm nee nopes nada klachtjes..geen PMS klachtjes zelfs......is wel vreemd hoor...zit elke keer tetietknijpen maar voel nog steeds niks geen pijntje nada ...lekker hoor
wil je wat van mijn tietpijntjes dan? voelen nl aan of er een wals overheen is gereden. had je mijn ovu testje van gisteren gezien debs?
nou nee bedankt! ben blij dat ik us ff geen tietpijntjes heb hahahahaha....hou ze maar lekker zelf JAAHAAA die hebi k gezien...kan maar 1 ding betekenen he nog ff afwachten geblazen tot je NOD of wat dagen daarna en dan weten we het zekers zal van de week ook weer us over een ovutest heen struikelen en kijken of er wat te zien valt....nu is het nog wat te vroeg heb immers gister pas nesteldrang dag gehad hahahaha
Morgen meisjes @ Debs, wel erg spanned zo om eens geen klacht en te hebben @ Bowen, is toch niet raar, zwanger worden kost veel energie en tijd, je hoofd staat naar wel iets anders dan afvallen. @ Limmetje, je bent ziek, gelukkig iets minder eigenwijs dan ik dacht, je hebt je gelukkig ziek gemeld @ Jolan, ei no steeds kwijt, verdorie. En je moet niet klussen als je geen zin hebt hoor..... Vorige zw was ik in de 2e ronde zw en wijklussen maar 1x in de 2wk en heel soms als we zin hebben nog n keer. @ Gaby, ziet er goed uit je temp werk ze
haha was muis kwijt.. ik zoeken.. buro ligt vol met snotdoekjes.. misschien zo maar eens weggooien. hey smalletje. ja debs, doe jij van de week ook eens over ovu heen piesen..